Dimes Personel Alımı ve İş İlanları 2022

Sağlıklı bir nesil yetişmesi amacıyla 1958’de hızlı tüketim malları sektörüne giriş yapan Dimes, geçen 60 yıllık süreçte pek çok kez eleman alımı gerçekleştirerek faaliyet alanını genişletti. Dimes personel alımı 2021 yılında da yapılacak olup; idari, satış, saha ve üretim alanlarındaki eksik kadrolar doldurulmaya devam edilecektir.

Dimes başvurusunda bulunacak olan adaylar, alt başlıklardan gerekli bilgileri edinerek müracaatları gerçekleştirebilirler.

Dimes Personel Alımı

Dimes İş İlanları

Dimes engelli alımı ve engeli olmayan personel alımlarını kariyer.net üzerinden duyurmaktadır. Eğitimli insan gücüne büyük önem veren firma, iş ya da staj başvurusunda bulunan adayları değerlendirerek aday ile iletişime geçmektedir.

Üretim Mühendisi
Son Başvuru Tarihi
17 Mayıs 2022
Başvuru Linki
Tıkla
Lokasyon
İzmir(Kemalp…

GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI

Tedarik Zinciri Direktörlüğü’ne bağlı, İzmir fabrikamızda görev alacak;

  • Üniversitelerin Gıda Mühendisliği bölümlerinden mezun,
  • Tercihen gıda sektöründe ve meyve suyu üretimi süreçleri konusunda 3 yıl deneyimli,
  • Tercihen ISO 9001, ISO 22000, ISO 14001, OHSAS 18001 konularında bilgili,
  • Meyve suyu ve süt teknolojisi, kalite kontrol analizleri, hakkında bilgi sahibi,
  • Yalın üretim ve TPM konularında bilgili,
  • Takım çalışmasına yatkın, insan ilişkileri kuvvetli,
  • Planlama, koordinasyon ve organizasyon becerisi yüksek,
  • SAP, ERP ve MS Office programlarını kullanabilen,
  • Vardiyalı sistemde çalışabilecek, esnek çalışma saatlerine uyum sağlayabilecek,
  • İzmir’de ikamet eden veya ikamet edebilecek olan,
  • Erkek adaylar için askerliğini yapmış,

Üretim Mühendisi arıyoruz.

İŞ TANIMI

  • Üretim planını takip ederek, gerekli olan tüm malzeme ve ekipmanın doğru ve yeterli miktarda kullanılmasının sağlanması,
  • Üretim hatlarının etkili ve verimli çalışması sağlayarak iş süreçlerinin planlanması,
  • Üretimin zamanında başlamasının sağlanması,
  • Sorumlu olduğu üretim hattındaki tüm makine ve donanımın uygun, verimli ve etkin şekilde kullanılmasının organize edilmesi,
  • Üretilen ürünlerin, kalite standartlarında belirtilen özeliklerde olmasının sağlanması,
  • Vardiya sisteminde çalışan personellerin sevk ve idaresinden sorumlu olmak,
  • Çevre, işçi sağlığı ve iş güvenliği kurallarına ve verilen talimatlara uygun olarak çalışılması.
Ticari Pazarlama Yöneticisi
Son Başvuru Tarihi
28 Mayıs 2022
Başvuru Linki
Tıkla
Lokasyon
İstanbul(Asy…

GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI

Şirketimizin Satış Direktörlüğü bünyesinde Ticari Pazarlama ve İş Geliştirme Müdürü’ne bağlı olarak görev alacak;

  • Üniversitelerin İktisat, İşletme vb. bölümlerinden mezun, tercihen Yüksek lisans mezunu,
  • Tercihen İngilizce bilen,
  • SAP, MS Office programlarını kullanabilen,
  • Hızlı tüketim sektörünün dinamiklerine hakim,
  • İkna kabiliyeti yüksek,
  • Karlılık, bütçe, maliyet analizi konularında bilgi sahibi olan,

Takım arkadaşı arıyoruz.

İŞ TANIMI

  • Şirketin ana hedefleri içinde olan satış miktarı ve karlılık gelişimi ile ilgili gerekli planlamalarının yapılarak pazarlama, satış, üretim, planlama ve lojistik departmanları arasındaki bilgi akışının sağlanması,
  • Her ay satış geliştirme bütçelerinin oluşturulması ve Ticari Pazarlama ve İş Geliştirme Müdürüne sunulması,
  • Belirlenen satış geliştirme bütçelerinin Zincir Mağazalar, Bölge Müdürlükleri ve Yöneticiliklerine bildirilmesi ve bölgeler tarafından doğru kullanılıp kullanılmadığının kontrol edilmesi,
  • Satış geliştirme bütçelerinin büyümede öncelikli kanal, il ve bölgelerdeki kullanımına bağlı olarak Bölgeler, Zincir Mağazalar ve Alternatif Kanal Müdürleri ile gerekli aksiyonları alınması ve takibinin sağlanması,
  • Aylık dağıtılan satış geliştirme bütçeleri kapsamında günlük tonaj gerçekleşmelerinin takibinin yapılması ve raporlanması, hedef gerçekleşmelerin tutmaması durumunda nedenlerin araştırılarak gerekli aksiyonların alınmasının sağlanması,
  • İş gelişiminin yakından takip edilmesi ve şirket satış politikalarının Zincir Mağazalar Müdürlüğü, Alternatif Kanal Müdürlüğü, Bölge Müdürlükleri ve Yöneticiliklerinde uygulanıp uygulanmadığının takip edilmesi amacıyla saha ziyaretlerinin gerçekleştirilmesi,
  • Saha ziyaretine bağlı olarak alınması gereken aksiyonların rapor haline getirilerek Ticari Pazarlama ve İş Geliştirme Müdürü ve Satış Direktörüne sunulması,
  • Aylık olarak rekabetin ve rekabete göre alınması gereken aksiyonların takibinin yapılması,
  • Rekabete göre aylık ürün fiyat listelerinin belirlenmesinde önerilerde bulunulması, belirlenen fiyat listesinin ve uygulamaları Zincir Mağazalar Müdürlüğü, Alternatif Kanal Müdürlüğü, Bölge Müdürlükleri ve Yöneticiliklerine dağıtılmasının sağlanması,
  • Bir önceki yıl belirlenen aktivite zamanlama tablosuna göre dönemsel aktivitelerin planlanması ve onaya sunulması,
  • Dönemlere bağlı olarak bölgesel ya da ulusal yapılması planlanan aktivitelerin Zincir Mağazalar Müdürlüğü, Alternatif Kanal Müdürlüğü, Bölge Müdürlükleri ve Yöneticilikleri ile paylaşılması,
  • Onaylanan aktivitelerin bölgelerde doğru yönetilmesinin sağlanarak yatırıma geri dönüşünün, tonaj ve karlılık hesaplarının yapılarak şirket hedeflerine ulaşılmasının sağlanması,
  • Aylık gerçekleşen satış toplantılarına katılım sağlanarak Bölge Müdürlükleri ve Yöneticiliklerinden gelen fikir ve önerilerin toplanması,
  • Ürün, kategori, kanal, bölge karlılıklarının takip edilmesi, gerektiğinde rekabeti de dikkate alarak fiyat geçişi önerilerinde bulunulması,
  • Pazarlama departmanı tarafından planlanan promosyonel, ulusal ya da yerel reklam ve tanıtım faaliyetlerinde Bölge Müdürlükleri ve Yöneticiliklerindeki satış ekiplerinin aksiyona geçmesinin sağlanması ve takibi yapılması,
  • Ticari Pazarlama ve İş Geliştirme süreçleri kapsamında araştırma şirketlerinin raporlarının analiz edilmesi, bu analizlere uygun aksiyon planlarının oluşturulması, yönetici bilgi ve onayına sunulması, takip edilmesi,
  • Rekabet üstünlüğü sağlanması, şirket hedeflerinin gerçekleştirilmesine kapsamında yeni ürün, gramaj değişikliği, fiyat geçişi, ambalaj değişikliği vb. gibi önerilerin toplanması, tüm satış ekibi adına yönetime sunulması ve takip edilmesi,
  • Ürünlerin doğru miktarda üretilmesi kapsamında Planlama ve Lojistik departmanı ile koordineli çalışılması, düzenli olarak bilgi akışının sağlanması,
  • Distribüsyon alt kanallarında kanal bazlı (Yerel Zincir Marketler, Toptan, Bakkal vs..) iş gelişimini sağlanması amacıyla aktivitelerin planlanması ve uygulamalarının takibinin sağlanarak ilgili yöneticilere raporlanması,
  • Fabrikalardaki stokların takip edilmesi.
İhracat Satış Yöneticisi
Son Başvuru Tarihi
09 Haziran 2022
Başvuru Linki
Tıkla
Lokasyon
İstanbul(Asy…

GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI

We are currently looking for a “Regional Export Executive” (Africa) to join our Export Team in İstanbul.

QUALIFICATIONS

  • Bachelor’s degree from a reputable university or Masters’ degree
  • 4-5 years of strong and proven export sales experience within Food or Beverages industry
  • Fluency in English, another language (French) is a plus,
  • Having no restriction to travel abroad
  • No military obligation for male candidates
  • Strong knowledge of export and customs legislation
  • Excellent written, verbal and interpersonal communication skills with an emphasis on customer service and negotiation skills is required
  • Excellent organization skills, proactivity, dynamism, problem solving and flexibility are key to succeed in this position.

JOB DESCRIPTION

  • Building sustainable business partnership with distributors
  • Designing & Executing growth plan in export countries
  • Planning route to market model for new potential countries making regular travel programs, reporting and finalizing them
  • Following market trends & competition
  • Delivering sales targets inline with budgets
  • Coordinating the relationship between client and company for received orders
  • Being responsible from order management and dispatches to affiliates
  • Following all logistic path to ensure on-time delivery
  • Understanding all export procesure and tax legislations
  • Customer visits and participating in sectoral fairs.
Satış Stajyeri
Son Başvuru Tarihi
18 Mayıs 2022
Başvuru Linki
Tıkla
Lokasyon
İstanbul(Asya)

GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI

Şirketimizin Sancaktepe’de bulunan Genel Müdürlük lokasyonunda Alternatif Kanal Satış Direktörlüğü bünyesinde görevlendirilmek üzere;

  • Üniversitelerin İşletme ve Mühendislik bölümlerinde okuyan,
  • 3 veya 4.sınıf öğrencisi,
  • Tercihen haftada en az 3 – 4 gün çalışabilecek,
  • MS Office programları iyi düzeyde kullanabilen,
  • İyi düzeyde sözlü ve yazılı İngilizce bilgisine sahip,
  • Satış alanında kariyer hedefi olan,
  • İnsan ilişkilerinde başarılı, takım çalışmasına yatkın,öğrenmeye açık, analitik düşünebilen, çözüm odaklı, planlama yetkinliği gelişmiş,
  • Öğrenmeye açık ve istekli, sorumluluk alabilen,
  • İstanbul (Anadolu) Yakası’nda ikamet eden veya edebilecek,

Yaz döneminde veya uzun dönem çalışabilecek Stajyer arıyoruz.

İŞ TANIMI

  • Düzenli periyodlarda yapılan raporların hazırlanmasına destek verilmesi,
  • Ürün bazında analizler ve raporlamalar.
  • Müşterilerle günlük iletişim, sipariş ve iş takibinin yapılıp rapor edilmesi,
  • İade, miktar farkı vb. alternatif kanal faturalarının kontrol edilmesi ve gerekli durumlarda ilgili firma/müşterilerle mutabakatların yapılması,
Marka Uzman Yardımcısı
Son Başvuru Tarihi
03 Haziran 2022
Başvuru Linki
Tıkla
Lokasyon
İstanbul(Asy…

GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI

QUALIFICATIONS AND JOB DESCRIPTION

DİMES is the first fruit juice brand which was established with domestic capital in Turkey and inspires all with its motto The Fresh Side of Life! We believe that little changes can lead to big results. We would like to welcome you to the fresh side of life, join us!An exciting opportunity has arisen to join our Marketing Team. As the Marketing MT you will be leading projects from day one with strong support and coaching from senior members of the team. We have strong ambitions for our brand and therefore we want to recruit the best! Together we will create new exciting products and projects.

These roles don’t come around often, so don’t delay, we want to see your CV today!

QUALIFICATIONS

  • Bachelor’s degree in Business Administration, Economics, Engineering or related fields(preferably Master degree in Marketing)
  • Preferably experience on brand management in FMCG industry.
  • Strong analytical and planning skills
  • Strong presentational and organizational skills
  • Strong problem solving and decision making skills
  • High level of energy and self-motivation with an inspiring personality
  • Good and interpersonal relationship skills
  • The ability to successfully managing multiple projects and priorities simultaneously
  • Excellence at MS office tools is a must, especially Excel and PowerPoint
  • Team player, flexible and result oriented
  • Be open to new types of expertise & be flexible
  • No military obligation for male candidates

JOB DESCRIPTION

  • Be responsible for execution of brand marketing plan across all elements of the marketing mix (brand communication, product development, packaging, pricing, promotions)
  • Follows the market dynamics with research report and conducts P&L analysis of the brand,
  • Supports to execution of annual marketing plan activities, including POS material development, pricing and competition management,work closely with the trade marketing team
  • Assists in conducting and evaluating the consumer research and monitoring competitive activity to understand brand issues and market opportunities
  • Supports the execution of all launch and re-launch activities as planned
  • Have an active role in the advertising strategies (both ATL and BTL) and work closely with digital marketing team
  • Assists in managing annual budget for the brand.
  • Be responsible for coordinating and organizing events that will generate awareness
Ticari Satın Alma Uzmanı
Son Başvuru Tarihi
09 Haziran 2022
Başvuru Linki
Tıkla
Lokasyon
İzmir

GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI

İzmir Kemalpaşa’da bulunan fabrikamızda, Ticari Satın Alma Müdürlüğü bünyesinde görevlendirilmek üzere,

• Tercihen Üniversitelerin, Endüstri Mühendisliği, İşletme Mühendisliği, İşletme vb. bölümlerinden mezun olan,

• Grubumuz bünyesinde sorumlu olduğu fonksiyonların tüm lokasyonların satın alma süreçlerini yönetebilecek,

• Satın alma teknikleri yönetimi, tedarikçi denetimi ve yönetimleri konusunda deneyimli,

• İletişim becerisi yüksek, analitik düşünme ve gözlem yönü güçlü, sonuç odaklı ve takım çalışmasın yatkın,

• İyi derecede yazılı ve sözlü İngilizce bilgisine sahip,

• SAP, MS Office programlarına hakim,

• İzmir’de ikamet eden / edebilecek olan,

• Seyahat engeli olmayan takım arkadaşı arıyoruz.

İŞ TANIMI

• Hammadde, yarı mamul, yardımcı malzeme, ambalaj, teknik malzeme alımları için piyasa araştırması yaparak tedarikçi portföyü geliştirilmesi,

• Ürünlerle ilgili fiyat görüşmeleri, eskalasyon ve maliyet analizi yapılması ve raporlanması,

• Tedarikçilerle yapılacak sözleşmelerin süreçlerinin yönetilmesi ve alımların sözleşme koşullarını uygun yapıldığının takip edilmesi,

• İlgili tedarikçiye siparişin geçilmesi ve takibinin yapılması,

• Alternatif malzeme veya tedarikçi geliştirilmesi,

• Tedarikçi ödemelerinin takip edilmesi,

• Maliyet iyileştirme, tedarik süreçlerinin iyileştirilmesi,

• Tedarikçi seçme ve değerlendirme süreçlerinin yürütülmesi,

• Yıllık satın alma planının ve bütçesinin hazırlanması

• Raporlamaların zamanında ve talep edildiği şekilde hazırlanması.

Mali İşler Stajyeri
Son Başvuru Tarihi
28 Mayıs 2022
Başvuru Linki
Tıkla
Lokasyon
İstanbul(Asy…

GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI

Mali İşler Direktörlüğü bünyesinde Genel Muhasebe ve Maliyet Kontrol departmanımızda görevlendirilmek üzere;

  • Üniversitelerin İşletme, İktisat vb. bölümlerinde okuyan,
  • 3 veya 4.sınıf öğrencisi,
  • Tercihen haftada en az 3 – 4 gün çalışabilecek,
  • MS Office programları iyi düzeyde kullanabilen
  • İyi düzeyde sözlü ve yazılı İngilizce bilgisine sahip,
  • Mali İşler alanında kariyer hedefi olan,
  • İnsan ilişkilerinde başarılı, takım çalışmasına yatkın,öğrenmeye açık, analitik düşünebilen, çözüm odaklı, planlama yetkinliği gelişmiş,
  • Öğrenmeye açık ve istekli, sorumluluk alabilen,
  • İstanbul (Anadolu) Yakası’nda ikamet eden veya edebilecek,

Uzun Dönem Stajyer arıyoruz.

İnsan Kaynakları Stajyeri
Son Başvuru Tarihi
28 Mayıs 2022
Başvuru Linki
Tıkla
Lokasyon
İstanbul(Asy…

GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI

İnsan Kaynakları Genel Müdür Yardımcılığı bünyesinde görevlendirilmek üzere;

  • Üniversitelerin Endüstri Mühendisliği, Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri vb. bölümlerinde okuyan,
  • 3 veya 4.sınıf öğrencisi,
  • Haftada en az 3 – 4 gün çalışabilecek,
  • MS Office programlarını etkin kullanan,
  • Kariyerini İnsan Kaynakları alanında geliştirmek ve bu alanda tecrübe kazanmak isteyen,
  • İnsan ilişkilerinde başarılı, takım çalışmasına yatkın,öğrenmeye açık, analitik düşünebilen, çözüm odaklı, planlama yetkinliği gelişmiş, raporlama yapabilen,
  • Öğrenmeye açık ve istekli, sorumluluk alabilen,
  • İstanbul (Anadolu) Yakası’nda ikamet eden veya edebilecek,

Uzun Dönemİnsan Kaynakları stajyerleri arıyoruz.

İnsan Kaynakları Uzmanı
Son Başvuru Tarihi
20 Mayıs 2022
Başvuru Linki
Tıkla
Lokasyon
İstanbul(Asy…

GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI

  • Şirketimizin İnsan Kaynakları Direktörlüğü bünyesinde görevlendirilmek üzere,

    • Üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun,
    • İnsan Kaynakları alanında özellikle İşe alım alanında en az 2 yıl deneyimli,
    • Diğer İK fonksiyonlarına destek verebilecek,
    • Analitik düşünce yapısına sahip,
    • Sözlü ve yazılı iletişimi kuvvetli, öğrenmeye açık,
    • MS Office programları iyi düzeyde kullanabilen, tercihen SAP konusunda bilgi sahibi,
    • İyi düzeyde sözlü ve yazılı İngilizce bilgisine sahip,
    • Tercihen İstanbul Anadolu yakasında ikamet eden

    İŞ TANIMI

  • Sorumlu olduğu lokasyondaki pozisyonların (beyaz yakalı, mavi yakalı, mavi yakalı mevsimlik) işe alım, işten ayrılma süreçlerinin aktif olarak yürütülmesi,

  • Yeni işe başlayacak çalışanlara ait işe giriş planlaması, oryantasyon planlaması ve işe giriş işlemlerinin eksiksiz yürütülmesi.

  • Yeni işe başlayan çalışanların şirkete en kısa sürede adaptasyonunun sağlanması için belirlenen oryantasyon sürecinin yürütülmesi,

  • Sorumlu olduğu lokasyondaki norm kadrolarının düzenli takip edilmesi, norm kadro analiz çalışmalarına destek olunması,

  • İşten ayrılma süreci kapsamında çalışanlarla çıkış görüşmesinin yapılması, düzenli olarak raporlanması,

  • Çalışanla ilişkiler kapsamında çalışanlarla sürekli iletişimde olması ve İnsan Kaynakları kapsamına giren konularda çalışan görüşleri ve motivasyonuna yönelik bilgi aktarımı yapması ve çalışan bağlılığına ilişkin önerilerde bulunulması,

  • Çalışan Bağlılığı ve Memnuniyeti Anketi çalışmalarının sorumlu olduğu lokasyonda eksiksiz yürütülmesinin sağlanması.

  • Yılda 2 defa sorumlu olduğu çalışanlarla görüşme gerçekleştirerek, çalışanların görüşlerinin alınması,

  • Çalışan Bağlılığı’nı geliştirme çalışmaları kapsamında, sorumlu olduğu lokasyona ait Aksiyon Planı’nın hazırlanmasına destek olunması

  • Aylık İnsan Kaynakları Faaliyet Raporu’nun oluşturulmasına ve sunulmasına destek olunması.
Ticari Pazarlama Uzmanı
Son Başvuru Tarihi
28 Mayıs 2022
Başvuru Linki
Tıkla
Lokasyon
İstanbul(Asy…

GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI

GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI

We are currently looking for a”International Trade Marketing Specialist”to join our Export Team in İstanbul.

QUALIFICATIONS

  • Bachelor’s Degree in Business Administration, Economics, Industrial Engineering or closely related field, (
  • 1-3 years experience in FMCG, Sales, Marketing, Trade marketing
  • Excellent verbal and written skills in English,
  • No military obligation for male candidates,
  • Strong planning, organizing and follow up skills
  • Good team player, strong communication skills, analytical thinking with innovative point of view.

JOB DESCRIPTION

  • Monitoring the realization of target values such as tonnage and turnover of Export Sales, supporting to creating an action plan to reach the targets,
  • Supporting the determination of monthly and quarterly sales targets within the scope of export sales targets,
  • Following the budgeting processes of the International Sales Department, making budget target-actual situation analyzes,
  • Regularly monitoring the costs of Export Sales products, analyzing the profitability of the Export sales category,
  • Following the stocks of export products, promotion stocks and production plans in the factories,
  • Measuring the efficiency of the customer and the product portfolio produced within the scope of Export Sales and making the necessary export analyzes,
  • Communicating with teams such as Production Planning, Production and R&D and executing the process in order to meet export production standards and customer needs,
  • Analyzing opportunities and potentials by making market and competitor analysis, supporting the processes of making sales plans in communication with teams such as Production Planning, Purchasing, Marketing,
  • Managing the brand’s market entry, promotion and development activities in countries,
  • Preparing the project plans for the works to be carried out within the scope of wine events, controlling the planned budget of the process, following the competitor activities and sharing them with the International Sales Development Manager and relevant departments,
  • To follow up supplier agreements, purchasing processes and production processes for the follow-up of promotional materials, to follow the production and shipment processes of promotional products.

Dimes iş ilanları içerisinde makine mühendisi, teknik bakım yöneticisi, İK şefi, idari satış asistanı, üretim mühendisi ve elektrik bakım teknikeri gibi pozisyonlar yer almaktadır.

Dimes Çalışma Şartları

Dimes çalışma şartları, performans yönetim sistemi çerçevesinde değişmektedir. Etkili bir sistem uygulayan şirket, çalışanlarının performanslarını motive edici bir ortamda bireylerin gelişim olanaklarını sürekli arttırmaktadır.

Buna bağlı olarak da Dimes eleman alımı sonrasında yılda 2 kez yapılan, kişisel hedef ve yetkinlik değerlendirme sonuçlarına göre pozisyonunuzda yükselme şansınız olduğunu söyleyebiliriz.

Şirket çalışanlarının maaşları ise baz ücret, göreve göre performans primi, satışı primi ve ikramiyeden oluşmaktadır. Ücret artışları, her yıl piyasa koşulları incelenerek gerçekleştirilmekte ve Dimes işçi alımı gerekliliği de, yapılan araştırmaların sonucunda kesinleştirilmektedir.

Sigorta yapılması ve en az asgari ücret düzeyinde aylık maaş verilmesi de, çalışanların temel sosyal haklarıdır.

Dimes İş Başvurusu Nasıl Yapılır?

Başvuru 2 farklı şekilde gerçekleşebilmektedir ancak güncel ilanlarla işe alınabilmek için sadece Kariyer.net üzerinden müracaat yapılabilmektedir. Genel başvuruyu ise https://www.dimes.com.tr/kariyer adresi aracığıyla yapabilirsiniz.

İlgili adrese tıkladığınızda açılan Dimes iş başvuru formunu kişisel bilgileriniz dahilinde doldurduktan sonra CV yükle bölümünden özgeçmişinizi sisteme yükleyerek başvurunuzu gerçekleştirebilirsiniz.

Genel başvuruda bulunan adayların formları askıda kalmakta ve açık pozisyon olduğunda kriterleri uygun olan kişilerle iletişime geçilmektedir.

Beklemek için vaktiniz yoksa ve acil iş bulmanız gerekiyorsa; Tamek, Cappy, Pınar, Tat, Sütaş ve Dominos Pizza gibi hazır tüketim malları sektöründe faaliyet gösteren diğer firmalara da müracaatta bulunabilirsiniz.

1 yorum

Bir yanıt bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.


*