Küçükçekmece Belediyesi Personel Alımı ve İş İlanları 2021

Küçükçekmece Belediyesi Personel Alımı

1987 yılında biri köy 25’i mahalle olmak üzere toplam 26 yerleşim yerinin Bakırköy’den ayrılmasıyla kurulan Küçükçekmece ilçesinde belediyecilik faaliyetleri fiilen 1988 yılında başlamıştır.

Adalet ve eşitlik ilkelerini temel alan, doğal ve kültürel zenginlikleri koruyan, sosyal belediyeciliğe dayalı, katılımcı, erişilebilir ve yenilikçi hizmetler sunarak vatandaşlarının yaşam kalitesini yükseltmek hedefinde olan Küçükçekmece Belediyesi, bu amaçla yatırımlarına hız kesmeden devam etmektedir. Bu yatırımlar kapsamında bazı birimlerinde ve yatırım alanlarında personel açığı oluşan kurumun yapılan araştırmalar kapsamında personel alımı yapacağı öngörülmektedir.

Küçükçekmece Belediyesi Personel Alımı

Küçükçekmece Belediyesi İşçi Alımı

Kadrosuna alacağı personellerin işe alım süreçlerini genellikle İşkur ortaklığıyla yürüten ve bu personelleri taşeron işçi ya da sözleşmeli işçi niteliğinde istihdam etmeyi tercih eden Küçükçekmece Belediyesi, bu personellerine hafta içi 08.00 ile 17.00 saatleri arasında mesai uygulamakla birlikte bu saatleri dışında çalışmak durumunda kalmaları halinde maaşlarına ek olarak fazla mesai ücreti ödemektedir.

Küçükçekmece Belediyesi Memur Alımı

Belediye bünyesinde “ara eleman” alımı yapıldığı kadar, memur alımı da yapılmaktadır. Küçükçekmece Belediyesi memur alımı Belediye binası bünyesinde yada faaliyet alanı kapsamında olabilmektedir.

Memur alımı söz konusu olduğunda daha fazla belge talep edilebilmektedir. Yine bu süreçte, kişinin eğitim durumu da önemli olabilmektedir. Kimi zaman, ihtiyaç duyulan; şoför, hademe gibi meslek kolları da “memur” statüsünde değerlendirilmektedir.

Küçükçekmece Belediyesi İş İlanları

Geleceğe güvenle bakabilen, mutlu insanların yaşadığı modern ve yaşanabilir bir şehir olmak için çalıştıklarını belirten Küçükçekmece Belediyesi yetkilileri, personel alımı hususunda net bir açıklama yapmamakla birlikte insan kaynakları birimi tarafından yapılan çalışmaların tamamlanması halinde belediyenin resmi internet sitesi üzerinden iş ilanı yayınlanarak vatandaşların bilgilendirileceğini belirttiler.

Belediyede Çalışılabilecek Pozisyonlar

  • Zabıta
  • Temizlik İşleri Görevlisi
  • Şoför
  • Güvenlik
  • Park ve Bahçe İşçisi
  • İşçi
  • Memur
  • Arşivci
  • İtfaiye eri

Küçükçekmece Belediyesi İş Başvurusu Nasıl Yapılır?

Küçükçekmece Belediyesi personel alım ilanını kendi internet sitesi üzerinden yayınlasa da alacağı personellerin başvurularını ve mülakatlarını İşkur büroları aracılığıyla yapmaktadır. Küçükçekmece Belediyesi bünyesinde çalışmak isteyen vatandaşların belediyenin resmi internet sitesi üzerinden yayınlanacak olan iş ilanlarını takip ederek iş başvuru formunu doldurmaları ya da İşkur bürolarına giderek ön başvuru işlemlerini yapmaları gerekmektedir.

Başvuruları olumlu görülen vatandaşlar Küçükçekmece Belediyesi insan kaynakları yetkililerinin de katılacağı mülakatlar için İşkur bürolarına davet edilmektedir. Mülakatları da başarı ile tamamlayan adaylar için işe alım süreci başlatılmaktadır.

Bilgi için tıklayın.

Küçükçekmece İş İlanları

Küçükçekmece’de özel sektörde yada belediye bünyesinde ihtiyaç duyulan, kadro açılan ve talep edilen pek çok farklı meslek kolu bulunmaktadır. Bu ilanların bir kısmı vasıflı personellere yönelik olurken, bir kısmı ise belirli bir vasfı karşılamayan ancak bedensel yeterliliği sağlayan, çalışma ve diğer mesai şartlarına uyumlu kişilere yönelik olmaktadır.

Güncel bazı Küçükçekmece iş ilanları aşağıda sıralanmaktadır. Bu ilanlara dair ayrıntıları inceleyerek, kariyer planınıza uygun pozisyon için başvuru yapabilirsiniz. Ön başvurunun ardından ilan sahibi firma ile iletişime geçerek iş sahibi olabiliriz…

Ek olarak KariyerYenibiriş ve SecretCV sitelerinden de küçükçekmece iş ilanlarına bakabilirsiniz.

1 yorum

Bir yanıt bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.


*