Atakum Belediyesi Personel Alımı
1994 yılında kurulan Atakum Belediyesi, 2008 yılında belediyecilik kanununda yapılan değişiklik sonucu Atakum’un ilçe olmasıyla birlikte ilçe belediyesi statüsünü almıştır.
Atakum’u her gün biraz daha ileriye götürmek ve geliştirmek amacıyla çalışmalarına hız kesmeden devam eden Atakum Belediyesi, Atakum’u ve Atakum halkını hak ettiği hizmet ve kent anlayışla buluşturmak için projeler hazırlamaktadır.
Hayata geçirdiği hizmetler ve yatırımlarla gece gündüz demeden vatandaşlarının güvenini kazanmaya çalışan kurum, vatandaşlarından gelen taleplere daha kısa sürede yanıt verebilmek adına personel alımı yapmaya hazırlanmaktadır.
Atakum Belediyesi İşçi Alımı
Turizm başta olmak üzere hayatın her alanına dair ortaya koyduğu projeler ile adından söz ettiren kurumun kadrosundaki eleman ihtiyacını karşılamak üzere daha çok sözleşmeli işçi alımı yapacağı öngörülmektedir. Kadrosuna alacağı yeni işçilerine de mevcut işçileri ile aynı imkânları sunacak olan kurumun maaş ve sosyal haklar konusunda da eşitlik ilkesi kapsamında hareket edeceği tahmin edilmektedir.
Atakum Belediyesi Memur Alımı
Belediye bünyesinde memur olmak isteyen adayların dikkate almaları gereken ilk durum ise eğitim düzeyidir. Nitekim en az lise düzeyindeki mezun adaylar memur kadroları için başvuruda bulunabilmektedirler. Atakum Belediyesi memur alımı çok sık olmasa da, ara ara gerçekleştirilmektedir. Yine belediyenin resmi web sitesi üzerinden bu alımlardan haberdar olabilirsiniz.
Bölgenin farklı ilçelerinde yaşayan bir aday da, Atakum Belediyesi memur alımları için başvurusunu gerçekleştirebilir. Fakat göreve alındığı taktirde ulaşım zorluğu çekmemesi açısından iyi bir planlama yapması önerilir.
Üst düzey yada bir diğer ifade ile “uzman” olarak sınıflandırdığımız kadrolara ise en az lisans mezunu adayların başvuruda bulunabilmeleri mümkündür. Aynı zamanda memur alımlarını, KPSS başvurusu için açılan kadrolardan da takip edebilirsiniz…
Atakum Belediyesi İş İlanları
Denizi, sahili, üniversitesi, doğası, doğal yaşam alanlarıyla başlı başına bir değer olan Atakum için gerekli hizmet ve projeleri üreten Atakum Belediyesi, kadrosuna alacağı personeller hususunda resmi internet sitesi üzerinden iş ilanı yayınlayacak. Yayınladığı iş ilanında açık pozisyonlara ve çalışma şartlarına yer verecek olan kurumun aynı zamanda çalışanlarına sunacağı maaş ve sosyal imkânlarını da açıklaması beklenmektedir.
Belediyede Çalışılabilecek Pozisyonlar
- Zabıta
- Temizlik İşleri Görevlisi
- Şoför
- Güvenlik
- Park ve Bahçe İşçisi
- İşçi
- Memur
- Arşivci
- İtfaiye eri
Atakum Belediyesi İş Başvurusu Nasıl Yapılır?
Atakum Belediyesi’nde görev almak isteyen vatandaşların belediyenin resmi internet sitesi üzerinden yayınlayacağı iş ilanlarını takip ederek, kendileri için uygun gördükleri birime ait iş başvuru formunu eksiksiz doldurmaları ya da kendilerine en yakın İşkur şubesine önceden hazırlamış oldukları cv ile birlikte giderek ön başvurularını yapmaları gerekmektedir.
Ön başvurusu olumlu olarak değerlendirilen adaylar uzman İşkur görevlisi ve Atakum Belediyesi insan kaynakları yetkililerinin katılacağı mülakat tabi tutulmakta ve başarılı olan adaylar için işe alım süreci başlatılmaktadır.
Bilgi için tıklayın.
Atakum İş İlanları
Samsun’da iş bulmak zor diyorsanız, Atakum iş ilanları sayfasını henüz keşfetmemiş demektir. Çünkü bu sayfada onlarca iş yayınlanıyor ve hatta vasıfsız adayların bile en az asgari ücret düzeyinde, düzenli bir gelir ile iş başı yapabilecekleri pek çok ilan bulunuyor.
Tüm bu imkanları ilanlar sayfasından kolayca takip edebilir ve internet üzerinden iş başvurusu yapabilirsiniz.
Güncel Atakum iş ilanları
- Stajyer – Dönemsel
Ek olarak Kariyer, Yenibiriş ve SecretCV sitelerinden de Atakum iş ilanlarına bakabilirsiniz.
İlk yorum yapan olun