Fibabanka Personel Alımı ve İş İlanları 2022

Fibabanka’da çalışmak isteyen adaylara müjde. Fibabanka bünyesine dahil olup firmaya iş başvurusu yapmak isteyenler aşağıdan gerekli bilgileri inceleyebilir ve Fibabanka personel alımı ilanlarından dilediğine başvuru yapabilir. Aynı zamanda firmanın açık pozisyonlarını da takip edebilirsiniz.

Fibabanka Personel Alımı ve İş İlanları

Fibabanka Personel Alımı

Bankamız hizmet politikasına göre performansını sürekli yükselten, çalışmalarıyla katma değer yaratan ve daima en iyisine odaklanan çalışanlarımız, Fibabanka kariyerinde en üst noktalara kadar yükselme imkânına sahip olurlar. Bankamızın değerlerini benimseyen ve uzmanlıkla işini yürüten çalışanlar öncelikli olarak değerlendirilir. Bu nedenle, yöneticilerimiz büyük oranda kendi içimizden yetişir.

Fibabanka İş İlanları

Deneyimli personel ihtiyaçlarımızda; görevin gerektirdiği bilgi ve tecrübeye sahip, yetkinlikleriyle Bankamızı temsil edebilecek, katma değeri yüksek, sorumluluk sahibi, takım çalışmasına yatkın ve üniversite mezunu adaylar mülakata davet edilir. İşe alım süreci olumlu olan adaylar, Fibabanka Ailesi’ne katılabilir. Yeni mezun adayların münferit olarak işe alımında genel yetenek testleri uygulanır ve düzenlenen mülakatlar sonucunda adaylık süreci sonuçlanır.

Çağrı Merkezi Uzman Yardımcısı (Inbound)
Güncellenme Tarihi
14 Aralık 2021
Son Başvuru Tarihi
11 Şubat 2022
Başvuran Sayısı
1091
Başvuru Linki
Tıkla
Lokasyon
İstanbul(Avr…

Sen de bankacılık deneyimine Fibabanka Çağrı Merkezi’nde başlamak istiyorum diyorsan ilanımıza göz atabilirsin.

  • Üniversitelerin 4 yıllık lisans bölümlerinden mezun,
  • Inbound çağrıları yanıtlamakta kendine güveniyorsan,
  • İnsan ilişkilerim çok güçlü diyorsan,
  • Müşteri odaklı, rekabetçi ve gelişime açık,
  • Analitik düşünmek, yaratıcı ve açık fikirli olmak ruhunda varsa,
  • Takım çalışmasına yatkın,
  • Ofis programlarını kullanabilen,
  • Tercihen İngilizce çağrı karşılayabilecek,
  • 7/24 Vardiya sisteminde çalışabilecek,
  • Sınırları zorlayan, cesur ve açık fikirli.

İŞ TANIMI

  • Banka müşterilerinin finansal işlem talepleri ile bilgi taleplerini kurum imajını ön planda tutarak, belirlenmiş servis düzeyinde ve nezaket kuralları çerçevesinde yerine getirmek.

İçinde bulunduğumuz süreçte çalışmanın evden sürdürülmesi nedeniyle, evde gerekli çalışma ortamı ve internet altyapısının olması gereklidir.

İş Sürekliliği ve Destek Hizmetler Yönetmeni
Güncellenme Tarihi
12 Ocak 2022
Son Başvuru Tarihi
10 Şubat 2022
Başvuran Sayısı
59
Başvuru Linki
Tıkla
Lokasyon
İstanbul(Avr…

Geleceğin bankacılığı için kuralları birlikte koymaya ve Fibabanka’nın bir parçası olmaya ne dersin?

Sen de çığır açan işler yapmak, teknolojinin ve dijital dünyanın yeniliklerini deneyimlemek ve sınırlarını zorlamak istiyorsan, ilanımıza göz atabilirsin.

Alanında fark yaratacak, yenilikçi, dinamik bir ekiple bankacılığın kurallarını değiştirirken, beraberinde sektörü de dönüştüren bir şirkete; Fibabanka’ya katılmak için başvuru detaylarına aşağıda ulaşabilirsin:

GENEL NİTELİKLER

Bankamızİş Sürekliliği ve Destek HizmetlerBiriminde “İş Sürekliliği ve Destek Hizmetler” tarafındagörevlendirilmek üzereekip arkadaşı arayışımız bulunmaktadır.

  • Üniversitelerin Matematik, Mühendislik ve ilgili diğer bölümlerinden mezun,
  • Bankalarda İş Sürekliliği Yönetimi konusunda en az 5 yıl deneyimi olan,
  • BDDK’nın konu ile ilgili düzenlemeleri hakkında bilgi sahibi,
  • İş sürekliliği uygulamalarının BT tarafında yerleştirilmesinde tecrübe sahibi,
  • Analitik düşünme ve problem çözme yeteneği gelişmiş,
  • Takım çalışmasına yatkın, planlama ve zaman yönetimi kuvvetli,
  • Sorumluluk alan, inisiyatif kullanabilen, takip becerileri gelişmiş,
  • Sınırları zorlayan, cesur ve açık fikirli,
  • İyi derecede İngilizce bilen.

İŞ TANIMI

  • Bankanın iş sürekliliği planlamasını düzenlemek,
  • Bankadaki iş etki analizlerini gerçekleştirip, planların hazırlanmasını ve test edilmesini koordine etmek,
  • Bankanın iş sürekliliği planlamasında rol alan ekiplerin etkinliğini gözden geçirmek,
  • Bankanın iş sürekliliği tepkisinin sağlığına yönelik güvence çalışmalarını yürütmek,
  • Banka sistemlerinin iş sürekliliği yedeklerinin, belirlenen hedeflere uygunluğunu değerlendirmek,
  • Yönetimi altındaki konularda banka içi farkındalığı artırıcı faaliyetlerde bulunmak.
Çağrı Merkezi Görüntülü Bankacılık Temsilcisi
Güncellenme Tarihi
23 Kasım 2021
Son Başvuru Tarihi
21 Ocak 2022
Başvuran Sayısı
1506
Başvuru Linki
Tıkla
Lokasyon
İstanbul(Avr…

Çağrı Merkezi / Görüntülü Bankacılık Temsilcisinin görevi, Banka tarafından uygun görülen servis düzeyinde ve kalitede, kurumun imajına uygun şekilde, görüntülü ve gerektiğinde sesli çağrı almaktır.

  • Üniversitelerin lisans veya ön lisans bölümlerinden mezun,
  • Bankacılık ürün ve süreçleri hakkında bilgi sahibi,
  • Video bankacılık, görüntülü görüşme deneyimi olan,
  • Yeniliklere uyum sağlayabilecek, analitik düşünen, yaratıcı,
  • Müşteri odaklı, motivasyonu güçlü,
  • MS Office programlarını kullanabilen,
  • İstanbul / Avrupa yakasında ikamet eden,
  • Erkek adaylar için askerlik görevini tamamlamış.

İŞ TANIMI

  • Belirlenen vardiyalarda, görüntülü çağrıları karşılamak,
  • Gerektiğinde sesli çağrı karşılamak,
  • Çağrılarda, ekibin hedeflerine uygun hizmet vermek, ürün sunumu ve satışını yapmak,
  • Ekibinin hizmet seviyesi ve kalite hedeflerine ulaşması için gerekli sorumlulukları yerine getirmek.

Staj Programı

Üniversite 3. ya da 4. sınıf öğrencisi olup, kariyerine bankacılık alanında yön vermek isteyen ve diğer staj kriterlerimize uygun olan adaylara (staj türü, not ortalaması vb.) Bankamız tarafından staj imkânı sağlanır.

Benzer İş İlanları

2 yorum

  1. istanbul üniversitesi banka ve sigortacılık öğrencisiyim eğitimim devam etmekte muhasebe ve finansman bölümünde iki yıllık iş tecrübem var stajııda sayarsak 3 yıl 21 yaşındayım kurumunuzun gişe bölümünde çalışmak istiyorum teşekkürler

Bir yanıt bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.


*