Akkuş Belediyesi Personel Alımı Ve İş İlanları 2025

Akkuş Belediyesi Personel Alımı haberlerini takip etmek, Akkuş belediyesi güncel iş ilanlarını incelemek ve anında haberdar olmak için tıklayın.

Akkuş Belediyesi sürdürülebilir şekilde ilçeyi kalkındırmak amacıyla kesintisiz olarak çalışmaktadır. Planlı, girişimci ve şeffaf bir politika takip eden kurum, vatandaşların sosyal, ekonomik ve kültürel her alanda ihtiyaçlarını karşılamaktadır.

Akkuş Belediyesi Personel Alımı

Alınacak Personel Kadroları ve Nitelikleri

Ordu ili Akkuş Belediye Başkanlığı, 657 sayılı Devlet Memurları Kanununa tabi olarak istihdam edilmek üzere toplam 5 memur alımı yapacak. Mahalli İdarelere İlk Defa Atanacaklara Dair Sınav ve Atama Yönetmeliği hükümlerine göre yapılacak alımlarda 1 tahsildar, 1 veri hazırlama ve kontrol işletmeni, 1 şoför ve 2 memur kadrosuna açıktan atama yapılacaktır.

Tahsildar ve veri hazırlama ve kontrol işletmeni pozisyonları için muhasebe, bilgi yönetimi veya yerel yönetimler ön lisans programlarının en az birinden mezun olmak ve en az B sınıfı sürücü belgesine sahip olmak şartı aranmaktadır. Veri hazırlama ve kontrol işletmeni kadrosu için ayrıca Millî Eğitim Bakanlığı onaylı bilgisayar işletmeni sertifikasına sahip olmak veya mezun olduğu okulda bilgisayar dersi gördüğünü belgelemek gerekmektedir.

Şoför ve memur kadrolarına başvuracak adayların ise herhangi bir ortaöğretim kurumundan (lise veya dengi okul) mezun olmaları beklenmektedir. Şoför kadrosu için en az D sınıfı, memur kadrosu için en az B sınıfı sürücü belgesine sahip olmak zorunludur.

Başvuru Şartları

Adayların 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu’nun ilgili maddelerinde belirtilen genel şartlara sahip olmaları gerekmektedir. Türk vatandaşı olmak, kamu haklarından mahrum bulunmamak, belirlenen suçlardan mahkum olmamak, erkek adaylar için askerlikle ilişiği bulunmamak ve görevini devamlı yapmasına engel olabilecek akıl hastalığı veya bedensel engeli bulunmamak temel şartlar arasındadır.

Adaylarda aranan özel şartlar arasında ise 2024 yılı KPSS’den alım yapılacak kadrolar için belirlenen puan türlerinden asgari puanı almış olmak yer almaktadır. Bu kapsamda tahsildar kadrosu için P93 puan türünden en az 70 puan, veri hazırlama ve kontrol işletmeni kadrosu için P93 puan türünden en az 60 puan, şoför ve memur kadroları için ise P94 puan türünden en az 60 puan almış olmak gerekmektedir.

Ayrıca, daha önce çalıştığı kamu kurum ve kuruluşlarından disiplinsizlik veya ahlaki nedenlerle çıkarılmış olmamak da başvuru şartları arasındadır.

Başvuru Tarihi ve Yeri

Adaylar, 9 Nisan 2025 tarihinden 11 Nisan 2025 günü mesai bitimine kadar başvurularını yapabileceklerdir. Başvurular için gerekli belgeler ile birlikte Merkez Mahallesi Meydan Sokak No: 24 Akkuş/ORDU adresindeki Akkuş Belediye Başkanlığı Yazı İşleri Müdürlüğüne şahsen veya iadeli taahhütlü posta yolu ile yapılabilecektir.

Elektronik ortamda başvuru yapmak isteyen adaylar ise aynı tarihler arasında istenilen belgeleri ekleyerek Belediyenin [email protected] adresine e-posta gönderebileceklerdir. Posta yoluyla gönderilen belgelerin gecikmesinden belediye sorumlu olmayacaktır.

Adayların başvuru için gerekli evraklar arasında nüfus cüzdanı veya kimlik kartının fotokopisi, diploma veya mezuniyet belgesi, KPSS sonuç belgesi, görevini devamlı olarak yapmaya engel durumu olmadığına dair beyan, son altı ay içerisinde çekilmiş 2 adet vesikalık fotoğraf, sürücü belgesi ve hangi kadroya başvuracağına dair dilekçe yer almaktadır. Adaylar şartlarını sağladığı yalnızca bir kadroya başvuru yapabileceklerdir.

Sınav Süreci ve Değerlendirme

Belediye tarafından yapılacak değerlendirme sonucu, KPSS puanlarına göre sıralanarak en yüksek puanlı adaydan başlamak üzere atama yapılacak her bir unvan için boş kadro sayısının beş katı oranında aday sözlü sınava çağrılacaktır. Sınava çağrılacak adaylar ve KPSS puanları 18 Nisan 2025 tarihinde belediyenin resmi internet sayfasından ilan edilecektir.

Sözlü sınav 28 Nisan 2025 tarihinde saat 09:30’da Subaşı Mahallesi İstiklal Caddesi No:134 Akkuş/ORDU adresinde bulunan Belediyeye ait Gençlik Merkezi binasında yapılacaktır. Sınav, Türkiye Cumhuriyeti Anayasası, Atatürk İlkeleri ve İnkılâp Tarihi, 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu ve Mahalli İdarelerle İlgili Temel Mevzuat konularını kapsayacaktır.

Sınavda değerlendirme 100 tam puan üzerinden yapılacak olup, sınav kurulu üyelerince verilen puanların aritmetik ortalamasının en az 60 olması gerekmektedir. Adayların atamaya esas başarı puanı, belediye tarafından yapılan sözlü sınav puanı ile KPSS puanının aritmetik ortalaması alınmak suretiyle belirlenecek ve belediyenin internet adresinden ilan edilecektir.

En yüksek başarı puanından başlamak üzere atama yapılacak kadro sayısı kadar asıl aday ve asıl aday sayısı kadar da yedek aday belirlenecektir. Adayların atamaya esas başarı puanlarının aynı olması halinde KPSS puanı yüksek olana öncelik tanınacaktır.

Daha detaylı bilgi için Akkuş Belediyesi’nin resmi internet sitesini (http://www.akkus.bel.tr/) ziyaret edebilirsiniz.

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.


*