Kafkas Üniversitesi Personel Alımı ve İş İlanları 2022

Kafkas Üniversitesi’nde çalışmak isteyen adaylara müjde. Kafkas Üniversitesi bünyesine dahil olup firmaya iş başvurusu yapmak isteyenler aşağıdan gerekli bilgileri inceleyebilir ve Kafkas Üniversitesi personel alımı ilanlarından dilediğine başvuru yapabilir. Aynı zamanda firmanın açık pozisyonlarını da takip edebilirsiniz.

Kafkas Üniversitesi Personel Alımı ve İş İlanları

Kafkas Üniversitesi 31 Sözleşmeli Personel Alıyor

Kafkas Üniversitesi Rektörlüğü Sağlık Araştırma ve Uygulama Merkez Müdürlüğünde, 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 4’üncü maddesinin (B) fıkrasına göre istihdam edilmek ve giderleri özel bütçeden karşılanmak üzere 06/06/1978 tarihli ve 7/15754 sayılı Bakanlar Kurulu Kararına ekli “Sözleşmeli Personel Çalıştırılmasına İlişkin Esasların Ek 2.Maddesinin (b) fıkrası kapsamında 2020 yılı KPSS (B) grubu puana göre yapılacak sıralama esas alınmak suretiyle, aşağıda belirtilen pozisyonlara karşılığında belirtilen sayı ve nitelikte sözleşmeli personel alınacaktır.

Aranılan Genel Koşullar

Başvuru yapacak adaylarda, öğrenimle ilgili koşullar ile 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu’nun 48 inci maddesindeki aşağıda belirtilen genel şartlar aranır.

  1. Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak,
  2. Taksirli Suçlar hariç olmak üzere; affa veya zaman aşımına uğramış yahut para cezasına çevrilmiş veya ertelenmiş, hükümlülüklerine ilişkin kayıtları adli sicilden çıkarılmış olsa bile, bir cürümden hükümlü bulunmamak veya soruşturma altında olmamak,
  3. Başvuru tarihi itibariyle en az (18) yaşını tamamlamış olmak,
  4. Erkek adaylar için askerlik hizmetini yapmış, muaf veya tecilli olmak,
  5. 657 sayılı Kanunun 53’üncü maddesi hükümleri saklı kalmak kaydıyla görevini devamlı yapmasına engel olabilecek vücut ve akıl hastalığı veya vücut sakatlığı ile engeli bulunmamak,
  6. 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu’nun 4/B maddesi gereğince, “sözleşmeli olarak istihdam edilenler, hizmet sözleşmesine aykırı hareket etmesi nedeniyle kurumlarınca sözleşmelerinin feshedilmesi veya sözleşme dönemi içerisinde Bakanlar Kurulu Kararı ile belirlenen istisnalar hariç sözleşmeyi tek taraflı feshetmeleri halinde, fesih tarihinden itibaren bir yıl geçmedikçe kurumların sözleşmeli personel pozisyonlarında istihdam edilemezler.” hükmü uyarınca başvuruları kabul edilmeyecektir.
  7. Daha önceden kurumumuzda çalışırken kurumumuzca iş akdi fesih edilenlerle, kendi isteği ile görevinden istifa edenlerin müracaatları kabul edilmeyecektir.
  8. KPSS (B) grubu sınavlardan lisans mezunları için 2020 KPSSP3, önlisans mezunları için 2020 KPSSP93, lise mezunları için 2020 KPSSP94 puanı esas alınacaktır.(Eczacı pozisyonu hariç)
  9. KPSS puan sıralamasıyla atanmaya hak kazanıp göreve başlatılacak olanlar, istihdam edilecekleri birimlerde aynı sınıftaki diğer personelin tabi olduğu çalışma saat ve usulüne tabi olarak çalışacaklardır.
  10. Gerçeğe aykırı belge verenler ya da beyanda bulunanlar veya eksik evrak verdiği sonradan tespit edilenler ile istenen belgeleri ibraz edemeyenlerin başvuruları geçersiz sayılacak, sözleşmesi yapılmış olsa dahi iptal edilecek, hakkında yasal işlem yapılacaktır.
  11. Eczacı pozisyonuna müracaat eden adayların 6197 sayılı Eczacılar ve Eczaneler Hakkında Kanun’un 2. 3 ve 4’üncü maddelerinde belirtilen şartları taşıması gerekmektedir.
  12. Çeşitli KHK ile kamu görevinden çıkarılanlar başvuruda bulunamazlar.

Özel Şartlar

  • 2020 yılı KPSS (B) grubu puanı esas alınacaktır. (Eczacı pozisyonu hariç)
  • Aranılan nitelikler bölümünde belirtilen öğrenim düzeyinden mezun olmak,
  • Herhangi bir Sosyal Güvenlik Kurumundan emeklilik veya yaşlılık aylığı almıyor olmak,
  • Başvuru yapacak adayların son 1 yılda (istifa tarihinden itibaren) herhangi bir kurumda sözleşmeli personel (657 4/B) statüsünde çalışmamış olmaları gerekir.

Başvuru için Gerekli Belgeler

Başvurular şahsen veya posta yoluyla yapılabilecektir.

  1. Başvuru Dilekçesi
  2. Başvuru Formu
  3. 1 adet fotoğraf
  4. 2020 yılı KPSS sonuç belgesi
  5. Nüfus cüzdan fotokopisi
  6. Diplomanın önlü arkalı fotokopisi veya Mezuniyet Belgesinin Karekodlu e-Devlet Çıktısı
  7. Erkek adaylar için askerlik durumunu gösterir belge.

Başvuru Yeri ve Zamanı

Adaylar, başvurularını ilanın Resmî Gazete’de yayımlandığı tarihi takip eden 15’inci günü saat 17.00’ye kadar şahsen veya posta yoluyla KAFKAS ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ PERSONEL DAİRE BAŞKANLIĞI KAT: 2 MERKEZ/KARS adresine yapabileceklerdir.

Postadaki gecikmelerden Kurumumuz sorumlu değildir. Adaylar sadece tek bir unvan için başvuru yapacaklardır. Birden fazla unvana başvuru yapılması halinde her iki başvuru da geçersiz sayılacaktır.

Başvuruların Değerlendirilmesi ve Sonuçların İlan Edilmesi

Değerlendirmeler KPSS puan sıralamasıyla yapılacak olup (Eczacı pozisyonu hariç), KPSS puanlarının eşit olması durumunda önce mezuniyet diploma notu yüksek olan, aynı olması halinde diploma tarihi itibariyle mezuniyet tarihi önce olan, bunun da aynı olması halinde doğum tarihi önce olan adaya öncelik tanınır.

Kadro sayısının 1 (Bir) katı kadar yedek aday belirlenecek olup, asil adaylardan başvuru olmadığı takdirde veya aranan şartları taşımadığı tespit edilenlerin yerine yedek adaylardan atama yapılacaktır.

Atanmaya hak kazanan adayların isim listeleri, işe başlamaları için gerekli evraklar ile evrakların teslim edileceği yer ve zamanı www.kafkas.edu.tr adresinden ilan edilecektir. Bu ilan atanmaya hak kazanan adaylar için tebliğ mahiyetinde olup, ayrıca tebligat yapılmayacaktır.

Detaylı bilgi için tıklayın.

Kafkas Üniversitesi Öğretim Üyesi Alımı Yapacak

Kafkas Üniversitesi birimlerine, 2547 sayılı Yükseköğretim Kanunu’nun ilgili hükümleri ile Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve Atama Yönetmeliğinin ilgili maddeleri, Kafkas Üniversitesi Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma Ölçütleri Yönergesi ve 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 48. Maddesinde belirtilen devlet hizmetine girmede aranılan genel şartlara haiz öğretim üyesi alınacaktır.

Başvuruda İstenen Belgeler

Profesör kadrosu başvurusunda istenen evraklar (Öğretim Üyesi İlan Başvuru Formu ve Aday Etkinlik Puan Tablosu hariç aşağıda istenen tüm evraklar 1 (Bir) takım fiziki olarak, 5 (Beş) takım takım CD/USB Bellek halinde hazırlanacaktır.

  1.  Başvuru Dilekçesi,
  2. Nüfus cüzdanı/T.C. kimlik kartı fotokopisi,
  3. Lisans, yüksek lisans ve doktora diplomalarının e-devlet çıktıları,
  4. Doçentlik belgesinin onaylı sureti
  5. Askerlik durum belgesi fotokopisi veya terhis belgesi fotokopisi ya da bunların e-devlet çıktısı,
  6. Özgeçmiş ve yayın listesi (Başlıca araştırma eseri belirtilecek ),
  7. Yayınlar,
  8. Bir (1) adet fotoğraf
  9. Üniversitemiz Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma Kriterleri gereği “Aday Etkinlik-Puanlama Tablosu”
  10. Varsa kamu hizmetini gösterir hizmet belgesi aslı veya e-devlet HİTAP Hizmet Dökümü çıktısı

Doçent kadrosu başvurusunda istenen evraklar (Öğretim Üyesi İlan Başvuru Formu hariç aşağıda istenen tüm evraklar 1 (Bir) takım fiziki olarak, 3 (Üç) takım CD /USB Bellek halinde hazırlanacaktır.)

  1. Başvuru Dilekçesi,
  2. Nüfus cüzdanı/T.C. kimlik kartı fotokopisi,
  3. Lisans, yüksek lisans ve doktora diplomalarının fotokopileri veya e-devlet çıktıları,
  4. Doçentlik belgesi onaylı sureti,
  5. Askerlik durum belgesi fotokopisi veya terhis belgesi fotokopisi ya da bunların e-devlet çıktısı,
  6. Özgeçmiş ve yayın listesi,
  7. Yayınlar,
  8. Bir (1) adet fotoğraf
  9. Üniversitemiz Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma Kriterleri gereği “Aday Etkinlik-Puanlama Tablosu”
  10. Varsa kamu hizmetini gösterir hizmet belgesi aslı veya e-devlet HİTAP Hizmet Dökümü çıktısı

Doktor Öğretim Üyesi kadrosu başvurusunda istenen evraklar (Öğretim Üyesi İlan Başvuru Formu ve Aday Etkinlik Puan Tablosu hariç aşağıda istenen tüm evraklar 1 (Bir) takım fiziki olarak, 3 (Üç) takım CD /USB Bellek halinde hazırlanacaktır.)

  1. Başvuru Dilekçesi,
  2. Nüfus cüzdanı/T.C. kimlik kartı fotokopisi,
  3. Lisans, yüksek lisans ve doktora diplomalarının fotokopileri veya e-devlet çıktıları,
  4. Yabancı dil belgesi,
  5. Askerlik durum belgesi fotokopisi veya terhis belgesi fotokopisi ya da bunların e-devlet çıktısı,
  6. Özgeçmiş ve yayın listesi,
  7. Yayınlar,
  8. Bir (1) adet fotoğraf
  9. Üniversitemiz Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma Kriterleri gereği “Aday Etkinlik-Puanlama Tablosu”
  10. . Varsa kamu hizmetini gösterir hizmet belgesi aslı veya e-devlet HİTAP Hizmet Dökümü çıktısı

Detaylı bilgi için tıklayın.

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.


*