Çiçek Sepeti Personel Alımı ve İş İlanları 2022

Çiçek Sepeti’nde çalışmak isteyen adaylara müjde. Çiçek Sepeti bünyesine dahil olup firmaya iş başvurusu yapmak isteyenler aşağıdan gerekli bilgileri inceleyebilir ve Çiçek Sepeti personel alımı ilanlarından dilediğine başvuru yapabilir. Aynı zamanda firmanın açık pozisyonlarını da takip edebilirsiniz.

2006 yılında kurulan Çiçek Sepeti, yenilikçi yapısıyla gelişmesini her gün sürdürmektedir. İçerisinde birçok pozisyon mevcut olup, dönem dönem Çiçek Sepeti personel alımı yayınlayarak, oluşan açıkları doldurmakta, büyümesini de hızlandırmaktadır.

Eğer firmanın çalışanı olmak istiyorsanız, bunları güncel olarak takip etmeniz gerekir. Yılın farklı dönemlerine olduğu için, açılınca kaçırmadan başvurmanız gerekir. Aksi halde kapanma tarihi geçince, Çiçek Sepeti’nin yeni ilanlarını beklemeniz şarttır. Çiçek Sepeti iş ilanları internet üzerinde yayınlanmakta olup, kariyer siteleri takip edilmelidir.

Buralarda güncel ilanlar olup, Çiçek Sepeti iş başvurusu yapmak uygundur.

Çiçek Sepeti Personel Alımı ve İş İlanları

Çiçek Sepeti Personel Alımı Yapacak

Çiçek Sepeti iş ilanlarını kariyer siteleri aracılığı ile yayınlamaktadır. Bu bakımdan Kariyer.net ve LinkedIn üzerinde çok sayıda fırsat vardır. Bunları değerlendirerek firmanın çalışanı olmanız mümkündür.

Çiçek Sepeti İş İlanları ve Açık Pozisyonlar

Çiçek Sepeti’nin LinkedIn hesabı üzerinde birçok ilan vardır. Bunlardan bazıları, açıklamaları ile şöyledir;

  • Bölge Sorumlusu: İngilizce bilme, şube ve bayi yönetiminde minimum 2 sene tecrübeli olma, kalite ve müşteri odağı yüksek olma gibi nitelikler aranmaktadır.
  • Hr. Administrator: İngilizce’de güçlü sözlü ve yazılı iletişim becerilerine sahip olma, yeni mezun veya insan kaynakları departmanında 1 – 2 sene deneyimli olma gibi nitelikler aranmaktadır.
  • Category Management: İngilizce bilme, Microsoft Office programlarına hâkim olma, öğrenme isteği olma, yeni mezun ya da 1 yıldan fazla mesleki tecrübesi olma gibi nitelikler aranmaktadır.
  • Influencer Onboarding Specialist: İngilizce bilme, sosyal medya trendlerine ilgili olma, ilgili alanda lisans seviyesine sahip olma gibi nitelikler aranmaktadır.
  • Marketplace Analyst: Minimum 3 sene çalışma tecrübesi olma, Microsoft Office programları hakkında bilgili olma, analitik düşünebilme gibi nitelikler aranmaktadır.
  • Corporate Partnership Executive: Potansiyel müşterileri kazanabilme, Microsoft Office ve Excel üzerine bilgi sahibi olma, gerektiğine sorumluluk alabilme gibi nitelikler aranmaktadır.
Muhasebe Uzmanı
Son Başvuru Tarihi
03 Haziran 2022
Başvuru Linki
Tıkla
Lokasyon
İstanbul(Avr…

QUALIFICATIONS AND JOB DESCRIPTION

Want to join us as we move closer to be a leader in all markets in which we operate, as a pioneering tech company?

Excited to work in a high-speed & high-growth environment?

Then keep on reading…

We’re looking for a top-notch Accounting Specialist ready to be among the architects of our success story as we scale to become the greatest gifting company in the world!

If you’re in, you’ll be managing the accounting functions from an innovative perspective while you are following daily operations.

Minimum Requirements

  • Bachelor’s degree from relevant fields
  • Minimum 4 years of experience in Accounting
  • Experience in current accounts and BA / BS reconciliations
  • Experience in E-Invoice, E-Archive and E-Ledger processes
  • Experience in uniform chart of accounts and reporting
  • Proficient in MS Office programs
  • Experience in ERP programs (Microsoft Axapta is a plus)
  • Good command of English
  • Having strong planning and organization skills
  • Prone to teamwork, planned and result oriented

If you’re in, you’ll be responsible for:

  • Creating daily accounting records
  • Checking bank and current accounts and reconciliations
  • Controlling, processing and archiving of monthly dealer progress invoices
  • Issuing dispatch notes and sales invoices
  • Supporting E-Ledger and BA-BS processes
  • Supporting the department manager for tax & independent audit processes and VAT1-VAT2, Corporate , Temporary , Stamp and Withholding tax declarations.

What we offer

  • Working remotely
  • Dynamic work ecosystem where you can take initiative and responsibility
  • Enjoyable team/company activities
  • Netflix, BluTV, YouTube Premium and portable modem
  • Dress code: you can wear whatever you want

About Us

As a pioneering tech company in gifts, our vision is to be a leader in all markets in which we operate. We create life-long values in the lives of our employees, customers and all our business partners!

Founded in 2006 by Emre Aydın, CicekSepeti.com offers the broadest selection of flowers & gifts delivered same day within a single experience, through 30.000+ vendors and 24×7 customer support.

CicekSepeti.com is the most visited floral and gifting website according to SimilarWeb data, having 4 times more visitors than the second largest player in the world.

Besides covering 70+ cities in Turkey, CicekSepeti has expanded into Spain, Mexico and Colombia with its international brand, Mizu.

We’re so happy and proud to be selected the Best Employer Brand at LinkedIn Turkey Talent Awards 2019!

Headquartered in İstanbul, we’re a young, nimble, dedicated team of professionals, who are not only hard workers but also smart workers; who know how to get things done in the right way, as well as getting the right things done for our customers. Moreover, we’re on the verge of an exciting episode in our journey as we simultaneously set foot on international markets and grow further in domestic market.

Müşteri Temsilcisi
Son Başvuru Tarihi
03 Haziran 2022
Başvuru Linki
Tıkla
Lokasyon
İstanbul(Avr…

GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI

Bir teknolojisi firması olarak faaliyet gösterdiğimiz tüm pazarlarda lider olmak vizyonuyla çıktığımız yolda bize katılmak ister misiniz?

Kurumsalın alışılagelmiş ifadelerinden ve hiyerarşiden uzak heyecan verici bir kariyere başlamak için en iyi yönlerini ortaya çıkarmaya hazır, dinamik, entelektüel açıdan meraklı genç profesyoneller arıyoruz. Hızla büyümeye devam eden bir teknoloji şirketi olarak gerçek hayatta yaşanan sorunları çözme ve profesyonel yaşamı deneyimleme imkanı sunuyoruz.

Yaptığın işin tüm sorumluluğunu almak istiyorsan, işine katkı sağlayacak yeni fikirlerin olduğunda sesini duyurmak istiyorsan ve olağanüstü bir iş başında eğitim deneyimi yaşamaya hazırsan; o zaman meydan okumaya hazırsın.

Aranan Nitelikler

  • Üniversitelerin önlisans ya da lisans bölümlerinden mezun
  • İleri seviyede Almanca bilen (yazılı ve sözlü iletişim kurabilecek)
  • Çağrı merkezinde en az 1 yıl deneyimi olan
  • Microsoft Office programlarına hakim
  • Tercihen İngilizce ve İspanyolca bilen
  • Diksiyonu düzgün, akıcı ve etkili iletişim sağlayabilen
  • Ekip çalışmasında aktif ve katkı sağlayan
  • Gelişim ve öğrenmeye istekli
  • Müşteri memnuniyeti ve çözüm odaklı çalışmayı ilke edinen
  • Analitik düşünme ve problem çözme becerisine sahip
  • Zaman yönetiminde başarılı, sonuç odaklı ve hedeflerle çalışmaya uyumlu
  • Vardiyalı çalışma planlamasına uygun

Sorumluluklar

  • Yurtdışında faaliyet gösteren markamızın, bulunduğu ülkelerde gerekli çağrı merkezi hizmeti verilmesinde bayiler ve müşteriler ile iletişimde olmak
  • Dış arama yaparak bayi ve müşteri koordinasyonunun sağlanması
  • Müşteriden yönlendirilen sorulara telefon yada yazılı kanallar üzerinden yanıt vermek
  • Marka ihtiyaçlarına yönelik süreç ve sistem gereksinimlerine göre çeviride destek olacak
  • Kalite ve çözüm hedeflerine uyum sağlamak
  • Sosyal Medya üzerinden gelen taleplerde panel yönetimi yapmak, müşteri talep ve şikayetlerine destek olmak
  • Dahil olacağı eğitim ve gelişim başlıklarında başarı göstermek
  • Verilecek KPI’lar çerçevesinde gerekli performansa ulaşmak
Üretim Elemanı
Son Başvuru Tarihi
26 Mayıs 2022
Başvuru Linki
Tıkla
Lokasyon
Kocaeli(Çayı…

GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI

Şirketimizinİstanbul Anadolu YakasıGebze’de bulunan gıda imalat tesisimizde görevlendirilmek üzere Üretim Elemanı arıyoruz.

Görev Tanımı

  • Kek kurabiye üretiminde yöneticilerin verdiği görevlerin yerine getirilmesi
  • Kek ve kurabiye aranjmanlarının hazırlanması

Adaylarda Aranan Nitelikler

  • Tercihen gıda sektörü konusunda tecrübeli ya da bu konuda işi öğrenmeyehevesli
  • İş aidiyeti yüksek ve gelişime açık
  • İletişim becerileri güçlü
  • Titiz,temiz ve pratik
  • Hijyen kuralları konusunda bilgi ve deneyim sahibi
  • Tercihen Gebze-Çayırova bölgesinde ikamet eden
İş Geliştirme Uzmanı
Son Başvuru Tarihi
14 Mayıs 2022
Başvuru Linki
Tıkla
Lokasyon
İstanbul(Avr…

QUALIFICATIONS AND JOB DESCRIPTION

Want to join us as we move closer to be a leader in all markets in which we operate, as a pioneering tech company?

We’re looking for bright, intellectually curious young professionals ready to bring out the best in themselves to kick off an exciting career devoid of corporate buzzwords and bureaucracy. Instead, we offer real-life cases to resolve and a true taste of professional life in a high-growth, high-speed tech company.

If you want to hold full accountability of your work, if you want to be heard when you have new ideas to contribute to the business, and if you’re ready to experience an exceptional on-the-job training; then you’re ready for the challenge.

About The Challenge

  • Checking orders in the pending order report
  • Conducting visual control, category control and faulty content detection for the products on the site
  • Checking compliance with company standards and making site content entries
  • Supporting cargo – courier tracking processes
  • Approval and categorization of products to be placed on the site
  • Developing ideas and taking action on failing points related to processes
  • Following the ticket tracking system

About You

  • You can adapt to dynamic working conditions and develop flexible solutions
  • You’re curious and passionate about e-commerce
  • You have an excellent communication, analytical, problem solving skills
  • You’re focused on development and learning

Minimum Requirements

  • You hold a BA/BSc degree from relevant disciplines
  • Experience in MS Office
  • Fluency in English

What we offer

  • Working remotely
  • Dynamic work ecosystem where you can take initiative and responsibility
  • Enjoyable team/company activities
  • Netflix, BluTV, YouTube Premium and portable modem
  • Dress code: you can wear whatever you want

About Us

As a pioneering tech company in gifts, our vision is to be a leader in all markets in which we operate. We create life-long values in the lives of our employees, customers and all our business partners!

Founded in 2006 by Emre Aydın, CicekSepeti.com offers the broadest selection of flowers & gifts delivered same day within a single experience, through 40.000+ vendors and 24×7 customer support.

CicekSepeti.com is the most visited floral and gifting website according to SimilarWeb data, having 4 times more visitors than the second largest player in the world.

Besides covering 70+ cities in Turkey, CicekSepeti has expanded into Spain, Mexico, Colombia and Germany with its international brand, Mizu.

We’re so happy and proud to be selected the Best Employer Brand at LinkedIn Turkey Talent Awards 2019!

Headquartered in İstanbul, we’re a young, nimble, dedicated team of professionals, who are not only hard workers but also smart workers; who know how to get things done in the right way, as well as getting the right things done for our customers. Moreover, we’re on the verge of an exciting episode in our journey as we simultaneously set foot on international markets and grow further in domestic market.

Müşteri Hizmetleri Temsilcisi
Son Başvuru Tarihi
18 Mayıs 2022
Başvuru Linki
Tıkla
Lokasyon
İstanbul(Avr.)

GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI

Bir teknolojisi firması olarak faaliyet gösterdiğimiz tüm pazarlarda lider olmak vizyonuyla çıktığımız yolda bize katılmak ister misiniz?

Kurumsalın alışılagelmiş ifadelerinden ve hiyerarşiden uzak heyecan verici bir kariyere başlamak için en iyi yönlerini ortaya çıkarmaya hazır, dinamik, entelektüel açıdan meraklı genç profesyoneller arıyoruz. Hızla büyümeye devam eden bir teknoloji şirketi olarak gerçek hayatta yaşanan sorunları çözme ve profesyonel yaşamı deneyimleme imkanı sunuyoruz.

Yaptığın işin tüm sorumluluğunu almak istiyorsan, işine katkı sağlayacak yeni fikirlerin olduğunda sesini duyurmak istiyorsan ve olağanüstü bir iş başında eğitim deneyimi yaşamaya hazırsan; o zaman meydan okumaya hazırsın.

Sorumluluklar

  • Tüm mecralardan ulaşan, çağrı merkezi ile bayiler-satıcılar arasında çözümlenemeyen konuların çözüme kavuşturulmasının sağlanması
  • Açılan ancak ilgililer tarafından uzun süre cevaplanmayan şikayet kayıtları ile ilgili çözüm sürecinin takip edilerek sonuçlandırılması
  • Çözümlenen müşteri şikayetleri ile ilgili müşterilerin bilgilendirilmesi ve sistemdeki şikayet kayıtlarının kapatılması
  • Şikayetin tekrarlanmaması için süreç iyileştirme önerilerinde bulunulması

Aranan Nitelikler

  • Üniversitelerin lisans/önlisans bölümlerinden mezun
  • Türkiye İş Kurumu’na kayıtlı ve en az %40 engel derecesi olan
  • Satış Sonrası Hizmetler, Müşteri Hizmetleri, Backoffice vb. alanlarda en az 2 yıl tecrübeli
  • MS Office programlarına özellikle Excel programınahakim
  • İnsan ilişkileri güçlü ve diksiyonu düzgün
  • Yazılı ve sözlü iletişimi kuvvetli
  • Hızlı çözümler üretebilen
  • Takım çalışmasına yatkın
  • Seyahat engeli olmayan

Müşteri Hizmetleri Uzmanı
Son Başvuru Tarihi
28 Mayıs 2022
Başvuru Linki
Tıkla
Lokasyon
İstanbul(Avr…

GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI

Bir teknolojisi firması olarak faaliyet gösterdiğimiz tüm pazarlarda lider olmak vizyonuyla çıktığımız yolda bize katılmak ister misiniz?

Kurumsalın alışılagelmiş ifadelerinden ve hiyerarşiden uzak heyecan verici bir kariyere başlamak için en iyi yönlerini ortaya çıkarmaya hazır, dinamik, entelektüel açıdan meraklı genç profesyoneller arıyoruz. Hızla büyümeye devam eden bir teknoloji şirketi olarak gerçek hayatta yaşanan sorunları çözme ve profesyonel yaşamı deneyimleme imkanı sunuyoruz.

Yaptığın işin tüm sorumluluğunu almak istiyorsan, işine katkı sağlayacak yeni fikirlerin olduğunda sesini duyurmak istiyorsan ve olağanüstü bir iş başında eğitim deneyimi yaşamaya hazırsan; o zaman meydan okumaya hazırsın.

Görev Tanımı

  • Tüm mecralardan ulaşan, çağrı merkezi ile bayiler-satıcılar arasında çözümlenemeyen konuların çözüme kavuşturulmasının sağlanması
  • Açılan ancak ilgililer tarafından uzun süre cevaplanmayan şikayet kayıtları ile ilgili çözüm sürecinin takip edilerek sonuçlandırılması
  • Çözümlenen müşteri şikayetleri ile ilgili müşterilerin bilgilendirilmesi ve sistemdeki şikayet kayıtlarının kapatılması
  • Şikayetin tekrarlanmaması için süreç iyileştirme önerilerinde bulunulması

Adaylarda Aranan Nitelikler

  • Üniversitelerin lisans/önlisans bölümlerinden mezun
  • Satış Sonrası Hizmetler, Müşteri Hizmetleri, Backoffice vb. alanlarda en az 2 yıl tecrübeli
  • MS Office programlarına özellikle Excel programınahakim
  • İnsan ilişkileri güçlü ve diksiyonu düzgün
  • Yazılı ve sözlü iletişimi kuvvetli
  • Hızlı çözümler üretebilen
  • Takım çalışmasına yatkın
  • Seyahat engeli olmayan

Bu ilanlar LinkedIn üzerinde olup gerek burada, gerekse Kariyer.net üzerine çok sayıda ilan vardır. Bunları kullanarak dakikalar içerisinde başvuru gerçekleştirebilirsiniz.

Çiçek Sepeti İş Başvurusu Nasıl Yapılır?

Çiçek Sepeti’ne başvurmak istiyorsanız, bunun ilk yolu LinkedIn kullanmadır. Bunun için şu işlemler uygulanmalıdır;

  1. https://www.linkedin.com/company/ciceksepeti-com/ sitesine girin.
  2. İş ilanlarını gör üzerine tıklayın.
  3. Herhangi bir ilana tıklayarak, şirket web sitesinde başvur üzerine tıklayın.
  4. Ekran açıldığında sağ üst köşede bulunan Apply for this Job butonuna tıklayın.
  5. Bilgileri doldurduktan sonra Submit Application üzerine tıklayın.

Eğer Kariyer.net üzerinden başvurmak istiyorsanız, bunun için bir üyelik açmanız gerekir. Ardından şu işlemlerle başvuru yapılır;

  1. https://www.kariyer.net/firma-profil/cicek-sepeti-tanitim-eng-10592-644 linkini açın.
  2. Hesabınızı açın.
  3. Başvurmak istediğiniz ilana tıklayın. Açılan sayfada başvur butonunu seçin.

Böylece tüm işlemler başarıyla sonlanır.

Çiçek Sepeti Benzer İş İlanları

3 yorum

  1. adım oğuz 1987 istanbul doğumluyum eyüp alibeyköyde ikamet ediyorum.askerlik hizmetimi yaptım B SINIFI EHLİYETE SAHİBİM.2011 YILI İTİBARİYLE. CEP:0538 204 71 74.MESLEĞİM ŞOFÖRLÜK VE TEZGAHTARLIK.İYİ GÜNLER DİLİYORUM.

Bir yanıt bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.


*