Bozok Üniversitesi Personel Alımı ve İş İlanları 2022

Bozok Üniversitesi’nde çalışmak isteyen adaylara müjde. Bozok Üniversitesi bünyesine dahil olup firmaya iş başvurusu yapmak isteyenler aşağıdan gerekli bilgileri inceleyebilir ve Bozok Üniversitesi personel alımı ilanlarından dilediğine başvuru yapabilir. Aynı zamanda firmanın açık pozisyonlarını da takip edebilirsiniz.

Bozok Üniversitesi Personel Alımı ve İş İlanları

Yozgat Bozok Üniversitesi Öğretim Elemanı Alacak

Bozok Üniversitesi aşağıda belirtilen birimlerine, 2547 sayılı Yükseköğretim Kanununun ilgili maddeleri, Öğretim Üyesi Dışındaki Öğretim Elemanı Kadrolarına Yapılacak Atamalarda Uygulanacak Merkezi Sınav İle Giriş Sınavlarına İlişkin Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmelik hükümleri ve 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 48. maddesinde belirtilen şartları sağlayanlardan Öğretim Elemanı alınacaktır.

Başvuruda İstenen Belgeler

  1. Matbu başvuru dilekçesi    http://bozok.edu.tr/documents/ogretim%20elemani%20Basvuru%20Dilekcesi.doc internet adresinden alınarak eksiksiz olarak doldurulup imzalanacaktır. İmzasız dilekçe ile yapılan başvurular işleme alınmayacaktır.
  2. Lisans  diploma ve transkript belge fotokopileri,
  3. Tezli yüksek lisans diploma ve transkript belge fotokopileri (istenen ilanlar için)
  4. Tezli yüksek lisans öğrenci belgesi ve transkript belge fotokopileri (istenen ilanlar için)
  5. Doktora mezuniyet belge fotokopisi (istenen ilanlar için)
  6. Doktora öğrenci belgesi ve transkript belge fotokopileri (istenen ilanlar için)
  7. ALES belgesi,
  8. Yabancı Dil Belgesi  *(Yükseköğretim Kurulu tarafından kabul edilen merkezi yabancı dil sınavı veya eşdeğerliği kabul edilen bir sınavdan alınan puan.) (istenen ilanlar için)
  9. Özgeçmiş,
  10. Başvuru yapılan ilanın, ilan özel şart kısmında belirtilen çalışmalara dair belgeler. (istenen ilanlar için)

Önemli Not

  1. Her aday bir kadroya başvuru yapabilir. (birden fazla kadroya başvurduğu sonradan tespit edilen adayların başvuruları iptal edilecektir.)
  2. Başvuruda istenen belgeler fotokopi olması nedeniyle kesinlikle iade edilmeyecektir.
  3. Şartları taşımayan veya sonradan şartları taşımadığı tespit edilen adayların ataması yapılmış olsa dahi iptal edilecektir.

Detaylı bilgi için tıklayın.

Bozok Üniversitesi Öğretim Üyesi Alımı Yapacak

Bozok Üniversitesi aşağıda belirtilen birimlerine, 2547 sayılı Yükseköğretim Kanunu, Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma Yönetmeliği, Bozok Üniversitesi Akademik Yükseltilme ve Atanma Yönergesinin ilgili maddeleri ve 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 48. maddesinde belirtilen şartları sağlayanlardan Öğretim Üyesi alınacaktır.

Adaylardan İstenen Belgeler

  1. Başvurduğu anabilim dalını belirtecektir.
  2. Varsa hizmet belgesi,
  3. Yayın listesi,
  4. Resmi kurumlarca onaylanmış veya e-devlet üzerinden temin edilmiş öğrenim durumlarını gösterir belgeleri,
  5. Fotoğraflı özgeçmişini,
  6. Bilimsel çalışma ve yayımlarını kapsayan 1 (bir) takım dosya ve 3 (üç) adet flash bellek ile başvuru yapacaklardır.
  • Profesör kadrosu daimi statüde olup adaylar dilekçesinde; başvurmuş olduğu anabilim dalını belirtecek, varsa hizmet belgesi, yayın listesi, resmi kurumlarca onaylanmış veya e-Devletten temin edilmiş öğrenim durumlarını gösterir belgeleri, fotoğraflı özgeçmişlerini, bilimsel yayımlarını, kongre ve konferans tebliğleri ile bunlara yapılan atıfları, sanat eserlerini icralarını ve bunlara ilişkin dokümanı eğitim-öğretim faaliyetlerini, yönetimlerinde devam eden ve biten doktora, sanatta yeterlilik veya yüksek lisans (bilim uzmanlığı) çalışmalarını, üniversite veya yüksek teknoloji enstitüsüne katkılarını kapsayan belgelerini 1 (bir) takım dosya ve 5 (beş) adet flash bellek ile başvuru yapacaklardır. Adaylar dilekçesinde Doçentlik unvanını aldıktan sonra ilgili bilim alanında özgün yayımlarından birini başlıca araştırma eseri olarak belirteceklerdir.
  •  Doçent Kadrosu daimi statüde olup adaylar dilekçesinde; başvurmuş olduğu anabilim dalını belirtecektir. Fotoğraflı özgeçmiş, yayın listesi, resmi kurumlarca onaylanmış veya e-Devletten temin edilmiş öğrenim durumlarını gösterir belgeleri, doçentlik belgesini (resmi kurumlarca onaylı sureti), varsa hizmet cetveli, bilimsel yayınlarını, kongre ve konferans tebliğleri ile bunlara yapılan atıflarını, bunlara ilişkin dokümanlarını, eğitim-öğretim faaliyetlerini, yönetimlerinde devam eden ve biten doktora çalışmalarını veya yüksek lisans çalışmalarını, Üniversitelere veya Yüksek Teknoloji Enstitülerine katkılarını kapsayan belgelerini 1 (bir) takım dosya ve 3 (üç) adet flash bellek ile başvuru yapacaklardır.
  • Doktor Öğretim Üyesi kadrosu için adaylar dilekçesinde; başvurduğu anabilim dalını belirtecektir. Varsa hizmet belgesi, yayın listesi, resmi kurumlarca onaylanmış veya e-Devletten temin edilmiş öğrenim durumlarını gösterir belgeleri, fotoğraflı özgeçmişini, bilimsel çalışma ve yayımlarını kapsayan 1 (bir) takım dosya ve 3 (üç) adet flash bellek ile başvuru yapacaklardır.
    İlanla ilgili tüm bilgilere Üniversitemizin www.bozok.edu.tr adresinden ulaşılabilir.

Açıklamalar

  1. Başvurular şahsen veya posta/kargo ile yapılacak olup, posta/kargo ile yapılacak başvurularda Üniversitemize son başvuru tarihinden sonra ulaşan başvurular işleme alınmayacaktır.
  2. Adli sicil belgesi
  3. Fotoğraf 1 (bir) adet
  4. Özgeçmiş ve yayın listesinin son sayfaları hariç tüm sayfaları paraflı, son sayfasında ise ad, soyad, imza ve tarih olacaktır.
  5. Adaylar Üniversitemiz Akademik Yükseltilme ve Atanma Yönergesi ekinde yer alan Puanlama tablosunu doldurarak başvuru dosyasına ekleyecektir.
  6. Şartları taşımayan veya sonradan şartları taşımadığı tespit edilen adayların ataması yapılmış olsa dahi atamaları iptal edilecektir.

Detaylı bilgi için tıklayın.

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.


*