Artvin Çoruh Üniversitesi Personel Alımı ve İş İlanları 2022

Artvin Çoruh Üniversitesi’nde çalışmak isteyen adaylara müjde. Artvin Çoruh Üniversitesi bünyesine dahil olup firmaya iş başvurusu yapmak isteyenler aşağıdan gerekli bilgileri inceleyebilir ve Artvin Çoruh Üniversitesi personel alımı ilanlarından dilediğine başvuru yapabilir. Aynı zamanda firmanın açık pozisyonlarını da takip edebilirsiniz.

Artvin Çoruh Üniversitesi Personel Alımı ve İş İlanları

Artvin Çoruh Üniversitesinden Sözleşmeli Personel Alım İlanı

Artvin Çoruh Üniversitesi Merkez teşkilatında 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 4/B maddesi kapsamında çalıştırılmak üzere, 06.06.1978 tarihli ve 7/15754 sayılı Bakanlar Kurulu Kararı ile yürürlüğe konulan Sözleşmeli Personel Çalıştırılmasına İlişkin Esaslar’ın Ek 2. maddesinin (b) fıkrası” uyarınca giderleri özel bütçe gelirinden karşılanmak üzere, Üniversitemiz Rektörlüğünde çalıştırılmak için sözleşmeli personel alınacaktır.

Başvuru Tarihi ve Şekli

Başvurular, dijital ortamda 01.11.2021- 10.11.2021 tarihleri arasında e-devlet üzerinden Artvin Çoruh Üniversitesi – Kariyer Kapısı Kamu İşe Alım ve Kariyer Kapısı https://isealimkariyerkapisi.cbiko.gov.tr adresi üzerinden alınacaktır.
Posta ile veya diğer şekillerde yapılan müracaatlar kabul edilmeyecektir. Adaylar ilan edilen pozisyonlardan sadece bir unvan için başvuru yapabilecektir. Aranan şartlardan herhangi birini taşımadığı tespit edilen adayların başvuruları geçerli sayılmayacaktır.
Eksik, yanlış veya hatalı beyanda bulunan adayların başvuruları geçersiz sayılacaktır.
Gerçeğe aykırı belge verenler ya da beyanda bulunanlar hakkında yasal işlem başlatılacak olup, atamaları yapılmış ise atamaları iptal edilecek ve bu kişilere Üniversitemiz tarafından bir bedel ödenmiş ise bu bedel yasal faizi ile birlikte tazmin edilecektir.

Başvuru Şartları

  1. 657 sayılı Kanunun 48 inci maddesinin birinci fıkrasının (A) bendinde belirtilen Genel Şartları taşımak.
  2. Herhangi bir sosyal güvenlik kurumundan emeklilik, yaşlılık veya malullük aylığı almaya hak kazanmamış olmak.
  3. Herhangi bir kamu kurumunda çalışmakta iken görevden veya meslekten ihraç edilmemiş olmak.
  4. “657 sayılı Kanunun 4/B maddesi kapsamında sözleşmeli personel pozisyonunda görev yapmakta iken, Sözleşmeli Personel Çalıştırılmasına İlişkin Esasların Ek 1 inci maddesinde belirtilen istisnalar hariç olmak üzere hizmet sözleşmesi esaslarına aykırı hareket etmesi nedeniyle kurumlarınca sözleşmesinin feshedilmesi veya sözleşme dönemi içinde sözleşmeyi tek taraflı feshetmesi halinde, fesih tarihinden itibaren bir yıl geçmedikçe kamu kurum ve kuruluşlarının sözleşmeli personel pozisyonlarında yeniden istihdam edilemez.” hükmü uyarınca başvuru şartını taşımak.
  5.  Yapacağı görev ile ilgili herhangi bir sağlık sorununun bulunmadığına dair yeni tarihli Sağlık Kurulu Raporu bulunmak (Asıl olarak yerleşen adaylardan istenecektir.)
  6. Yapılacak görev gereği mesai saatleri dışında ve hafta sonları çalışmaya herhangi bir engeli bulunmamak.
  7. Yapılacak güvenlik tahkikatının olumlu sonuçlanması.

Özel Şartlar

Büro Personeli pozisyonuna başvurabilmek için (1 kişi);

1) Maliye, Muhasebe ve Denetim veya Muhasebe ve Finans Yönetimi lisans programlarının herhangi birinden mezun olmak.
2) MEB’den onaylı Bilgisayar İşletmenliği Sertifikasına sahip olmak.

Teknisyen (Elektrik) pozisyonuna başvurabilmek için (1 kişi);

1) Elektrik veya Elektrik Teknolojisi ön lisans programlarının herhangi birinden mezun olmak.
2) Alanında en az 2 yıl iş tecrübesine sahip olduğunu SGK hizmet dökümü ve hizmetin geçtiği özel iş yerinden alınacak ıslak imzalı ve kaşeli belge ile belgelendirmek.

Teknisyen (Bilgisayar) pozisyonuna başvurabilmek için (1 kişi);

1) Bilgisayar Teknolojisi, Bilişim Sistemleri ve Teknolojileri, Bilgisayar Donanımı,
Bilgisayar Teknolojisi ve Bilişim Sistemleri ön lisans programlarının herhangi birinden mezun olmak.
2) Alanında en az 2 yıl iş tecrübesine sahip olduğunu SGK hizmet dökümü ve hizmetin geçtiği özel iş yerinden alınacak ıslak imzalı ve kaşeli belge ile belgelendirmek.

Koruma ve Güvenlik Görevlisi Silahsız (8 Erkek/3 Kadın) pozisyonuna başvurabilmek için;

1) Özel Güvenlik ve Koruma ön lisans programı veya herhangi bir ön lisans programı mezunu olup geçerli özel güvenlik kimlik kartına sahip olmak. (Asıl listeye giren adayların atama için bu belgeyi ibraz edecekleri zaman belgenin geçerlilik süresinin dolmasına en az 3 ay kalmış olması gerekir.)
2) 5188 sayılı Özel Güvenlik Hizmetlerine Dair Kanunun 10. Maddesinde belirtilen şartları taşımak.
3) Koruma ve Güvenlik Görevlisi olarak gece ve gündüz 8 veya 12 saatlik vardiyalı sistemde Üniversitenin tüm yerleşkelerinde, dış mekânlarda çalışmaya engel hiçbir sağlık sorununun bulunmadığına dair yeni tarihli Sağlık Kurulu Raporu bulunmak.
4) Boy uzunluğu erkekler için 1.70 cm, bayanlar için 1.60 cm’den kısa olmamak. Boy uzunluğunun cm cinsinden son 2 rakamı ile kilosu arasındaki fark 20’den fazla veya az olmamak. (Sağlık kuruluşlarından alınacak boy-kilo durumunu gösterir belge istenecektir)

Destek Personeli (Temizlik) pozisyonuna başvurabilmek için (3 kişi);

1) Herhangi bir ön lisans mezunu olmak.
2) Temizlik hizmetleri görevini devamlı yapmasına engel olabilecek herhangi bir sağlık sorunu bulunmadığını belgelendirmek.

Destek Personeli (Temizlik) pozisyonuna başvurabilmek için (6 kişi);

1) Herhangi bir Ortaöğretim (lise ve dengi) okul mezunu olmak.
2) Temizlik hizmetleri görevini devamlı yapmasına engel olabilecek herhangi bir sağlık sorunu bulunmadığını belgelendirmek.

Destek Personeli (Temizlik/Bahçıvan) pozisyonuna başvurabilmek için (1 kişi);

1) Herhangi bir Ortaöğretim (lise ve dengi) okul mezunu olmak.
2) Bahçıvanlık veya süs bitkileri alanında sertifika sahibi olmak.
3) Bahçıvanlık veya süs bitkileri alanında en az 2 yıl iş tecrübesine sahip olduğunu SGK hizmet dökümü ve hizmetin geçtiği özel iş yerinden alınacak ıslak imzalı ve kaşeli belge ile belgelendirmek.
4) Temizlik hizmetleri görevini devamlı yapmasına engel olabilecek herhangi bir sağlık sorunu bulunmadığını belgelendirmek (Alınacak personel Üniversitemiz Botanik Bahçesinin bakım ve temizlik işlerinde istihdam edilecektir.)

Destek Personeli (Temizlik/Seracı) pozisyonuna başvurabilmek için (1 kişi);
1) Herhangi bir Ortaöğretim (lise ve dengi) okul mezunu olmak.
2) Seracılık alanında sertifika sahibi olmak.
3) Seracılık alanında en az 2 yıl iş tecrübesine sahip olduğunu SGK hizmet dökümü ve hizmetin geçtiği özel iş yerinden alınacak ıslak imzalı ve kaşeli belge ile belgelendirmek.
4) Temizlik hizmetleri görevini devamlı yapmasına engel olabilecek herhangi bir sağlık sorunu bulunmadığını belgelendirmek (Alınacak personel Üniversitemiz Botanik Bahçesinin bakım ve temizlik işlerinde istihdam edilecektir.)

Başvuru Esnasında Sisteme Yüklenecek Belgeler

  1. Tecrübe istenen pozisyonlar için SGK dökümü veya hizmet belgesi (E-Devlet kapısından alınan belge kabul edilecektir.)
  2. Herhangi bir kamu kurumunda çalışmakta iken görevden veya meslekten ihraç edilmediğine dair adayın yazılı beyanı (Aday, bu hususa ilişkin beyanını belirtecektir.)
  3. Büro personeli pozisyonu için MEB’den onaylı Bilgisayar İşletmenliği sertifikası veya Transkript belgesi.
  4. Mesleki sertifika istenen pozisyonlar için sertifika.
  5.  Fotoğraflı özgeçmiş

Başvuruların Değerlendirilmesi ve Sonuçların İlan Edilmesi

  1. Atanmaya hak kazanan adaylara ilişkin asıl ve yedek aday listeleri, Üniversitemiz www.artvin.edu.tr web adresi üzerinden KPSS P3 KPSS P93 ve KPSS P94 puan sıralaması esas alınmak kaydı ile boş pozisyon sayısının 2 (iki) katı kadar yedek aday ilan edilecektir. Ayrıca, adaylar sınav sonuçlarına ilişkin bilgilere Kariyer Kapısı Platformu üzerinden ulaşabilecektir.
  2. Atanmaya hak kazanan adaylardan başvuran olmadığı takdirde veya aranan şartları taşımadığı tespit edilenlerin yerine yedek adaylardan başarı puanı dikkate alınarak sırasıyla yerleştirme yapılacaktır.

ATAMA İŞLEMLERİ

  1. Yerleştirme sonucunda atanmaya hak kazanan adaylar, atamaya esas istenen belgelerle birlikte duyurulan süre içinde Artvin Çoruh Üniversitesi Personel Daire Başkanlığına şahsen başvurmaları gerekmektedir.
  2. Adaylardan atama işlemlerinin yapılması için kendilerine bildirilen süre içinde geçerli bir mazereti olmadığı halde başvuruda bulunmayanlar ile gerekli şartları taşımadığı sonradan anlaşılanların atama işlemleri yapılmayacaktır.
  3. Ataması yapıldığı halde süresi içinde göreve başlamayan adaylar ile gerekli şartları taşımadığı sonradan anlaşılan adayların ataması iptal edilecek olup, bu adaylar için yerleştirme sonuçları kazanılmış hak sayılmayacaktır.
  4. 7315 sayılı Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırması Kanunu hükümleri gereğince arşiv araştırması sonucuna göre atama işlemi yapılacaktır.
Detaylı bilgi için tıklayın.

Artvin Çoruh Üniversitesi Öğretim Üyesi Alıyor

Artvin Çoruh Üniversitesi aşağıda belirtilen birimlerine; “2547 sayılı Yükseköğretim Kanunu”,”657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 48. maddesi”, “Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma Yönetmeliği” ile “Artvin Çoruh Üniversitesi Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma Yönergesinin ilgili maddeleri” uyarınca öğretim üyesi alınacaktır.

Adaylardan İstenen Belgeler

  • Profesör kadrosuna başvuruda bulunacak adaylar; başvurdukları bölüm ve anabilim dalı ile başlıca araştırma eserini belirttiği dilekçe, bir adet fotoğraf, nüfus cüzdan fotokopisi, özgeçmiş, puan tablosu, lisans, yüksek lisans ve doktora diplomaları ile doçentlik belgesinin onaylı suretleri, askerlik durum belgesi, adli sicil kaydı belgesi ile bilimsel çalışma ve yayınlarını salt okunur 6 (altı) adet CD’ye aktarıp Üniversitemiz Rektörlük Personel Daire Başkanlığına;
  • Doçent kadrosuna başvuruda bulunacak adaylar; başvurdukları bölüm ve anabilim dalını belirttiği dilekçe, bir adet fotoğraf, nüfus cüzdan fotokopisi, özgeçmiş, lisans, yüksek lisans ve doktora diplomaları ile doçentlik belgesinin onaylı suretleri, yabancı dil belgesi, askerlik durum belgesi, adli sicil kaydı belgesi ile bilimsel çalışma ve yayınlarını salt okunur 4 (dört) adet CD’ye aktarıp Üniversitemiz Rektörlük Personel Daire Başkanlığına;
  • Doktor Öğretim Üyesi kadrosuna başvuruda bulunacak adaylar; başvurdukları bölüm ve anabilim dalını belirttiği dilekçe, bir adet fotoğraf, nüfus cüzdan fotokopisi, özgeçmiş, puan tablosu, lisans, yüksek lisans ve doktora diplomalarının onaylı suretleri, yabancı dil belgesi, askerlik durum belgesi, adli sicil kaydı belgesi ile bilimsel çalışma ve yayınlarını salt okunur 4 (dört) adet CD’ye aktarıp ilgili akademik birime teslim edeceklerdir.

Not

  1.  Yabancı ülkelerden alınan diplomaların denkliğinin Üniversitelerarası Kurulca onaylanmış olması gereklidir.
  2.  Halen bir kamu kurumunda çalışıyor veya önceden çalışmış olanların (Üniversitemiz personeli hariç) kurumlarından aldıkları onaylı hizmet belgelerini de eklemeleri gerekmektedir.
  3. Adaylar CD dışında ayrıca; başvuru dilekçesinin ekinde bir adet fotoğraf, nüfus cüzdan fotokopisi, özgeçmiş, yabancı dil belgesi, askerlik durum belgesi, adli sicil kaydı belgesi, puan tablosu, lisans, yüksek lisans, doktora diploması, doçentlik belgesinin (profesör ve doçent başvurularında) onaylı suretlerini içeren çıktıları bir nüsha halinde ilgili birime teslim edeceklerdir.
  4. e-Devlet üzerinden alınan barkodlu belgeler geçerli olup ayrıca onaylanmasına gerek bulunmamaktadır.

Detaylı bilgi için tıklayın.

Artvin Çoruh Üniversitesi Araştırma Görevlisi ve Öğretim Görevlisi Alım İlanı

Artvin Çoruh Üniversitesi aşağıda belirtilen birimlerine; “10/07/2018 tarihli Resmî Gazete’de yayımlanan Genel Kadro ve Usulü Hakkında 2 sayılı Cumhurbaşkanı Kararnamesi”, “2547 sayılı Yükseköğretim Kanunu”, 09/11/2018 tarihli Resmî Gazete’de yayımlanarak yürürlüğe giren “Öğretim Üyesi Dışındaki Öğretim Elemanı Kadrolarına Yapılacak Atamalarda Uygulanacak Merkezi Sınav ile Giriş Sınavlarına İlişkin Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmelik” ve “657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 48. maddesi” hükümleri uyarınca akademik personel alınacaktır.

Genel Şartlar

  1. 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 48 inci maddesinde belirtilen şartları taşımak,
  2. ALES’ten en az 70, Yükseköğretim Kurulu tarafından kabul edilen merkezi yabancı dil sınavından en az 50 puan veya eşdeğerliği kabul edilen bir sınavdan bu puan muadili bir puan almış olmak gerekir. Merkezi sınav muafiyetinden yararlanmayı talep edenlerin ön değerlendirme ve nihai değerlendirme aşamalarında ALES puanı 70 olarak kabul edilir.
  3. Ön değerlendirme ve nihai değerlendirme aşamalarında lisans mezuniyeti notunun hesaplanmasında kullanılacak 4’lük ve 5’lik not sistemlerinin
    100’lük not sistemine eşdeğerliği Yükseköğretim Kurulu kararıyla belirlenir.
  4. Yabancı dille eğitim ve öğretim yapılan programlardaki öğretim görevlisi kadrolarına yapılacak atamalarda atama yapılacak programın eğitim dilinde; bilim alanı yabancı dille ilgili kadrolara yapılacak öğretim görevlisi atamaları ile 4/11/1981 tarihli ve 2547 sayılı Yükseköğretim Kanununun 5 inci maddesinin birinci fıkrasının (ı) bendi uyarınca zorunlu yabancı dil dersini vermek üzere öğretim görevlisi kadrolarına yapılacak atamalarda ilgili dilde; yükseköğretim kurumlarının uluslararası ilişkiler ile yabancı dille ilgili uygulamalı birimlerinde istihdam edilecek öğretim görevlisi atamalarında, en az bir dilde Yükseköğretim Kurulu tarafından kabul edilen merkezi yabancı dil sınavından en az 80 puan veya eşdeğerliği kabul edilen bir sınavdan bu puan muadili bir puana sahip olma şartı aranır.

Özel Şartlar

  1. Araştırma görevlisi kadrosuna başvurabilmek için sınavın yapıldığı yılın ocak ayının birinci günü itibarıyla otuz beş yaşını doldurmamış olmak gerekir.
  2. Araştırma görevlisi kadrolarına başvurularda tezli yüksek lisans, doktora veya sanatta yeterlik eğitimi öğrencisi olmak şartı aranır.
  3. Öğretim görevlisi kadrosuna başvuracak adaylarda en az tezli yüksek lisans derecesine sahip olmak veya lisans ve yüksek lisans derecesini birlikte veren programlardan mezun olmak şartı aranır.
  4. Meslek yüksekokullarının Yükseköğretim Kurulu tarafından belirlenen uzmanlık alanlarındaki öğretim görevlisi kadrolarına başvuracak adaylarda en az tezli yüksek lisans derecesine sahip olmak ya da lisans mezunu olup belgelendirmek kaydıyla alanında en az iki yıl tecrübe sahibi olmak şartı aranır.

Muafiyet

  1. Doktora veya tıpta, diş hekimliğinde, eczacılıkta ve veteriner hekimlikte uzmanlık ya da sanatta yeterlik eğitimini tamamlamış olanlarda, meslek yüksekokullarının Yükseköğretim Kurulu tarafından belirlenen uzmanlık alanlarına atanacak olanlarda, yükseköğretim kurumlarında öğretim elemanı kadrolarında çalışmış veya çalışmakta olanlarda merkezi sınav şartı aranmaz.
  2. Meslek yüksekokullarının, bu Yönetmeliğin 6 ncı maddesinin dördüncü fıkrası kapsamındaki öğretim görevlisi kadroları haricindeki öğretim elemanı kadrolarına yapılacak başvurularda yabancı dil şartı aranmaz.

Başvuruda İstenen Belgeler

  1. Başvuru Formu (www.artvin.edu.tr adresi DUYURULAR bölümünde bulunan “Öğretim Elemanı İlanı” altındaki “Öğretim Elemanı Başvuru Formu”nun çıktısı alınarak (formda ilan numarası mutlaka belirtilerek) doldurulacaktır.
  2. Özgeçmiş
  3. Lisans Mezuniyet Belgesi ve Transkript (Fotokopisi)
  4. Yüksek Lisans Mezuniyet Belgesi ve Transkript (Fotokopisi)
  5. Öğrenci Belgesi (Yüksek Lisans/Doktora)
  6.  ALES Sonuç Belgesi (İnternet Çıktısı)
  7. Yabancı Dil Belgesi (İnternet Çıktısı)
  8. Alanında İş Tecrübe Belgesi (SGK belgesi ile birlikte)
  9. Hizmet Belgesi (Halen bir kamu kurumunda çalışmakta olanlar ile ayrılmış olanlar getireceklerdir.)
  10. Nüfus Cüzdan Fotokopisi

Önemli Notlar

  1. Başvurular şahsen veya posta ile yapılabilir. Posta ile yapılacak başvuruların son başvuru tarihine kadar başvuru yapılacak Artvin Çoruh Üniversitesi Rektörlüğü Yazı İşleri
    Şube Müdürlüğü Seyitler Yerleşkesi adresine ulaşması gerekmektedir. Süresi içinde yapılmayan başvurulardan, eksik belgeli başvurulardan ve postada meydana gelen gecikmelerden Üniversitemiz sorumlu değildir.
  2. Ön değerlendirme ve nihai değerlendirme sonuçları http://www.artvin.edu.tr web adresinde ilan edilecek olup adaylara ayrıca tebligat yapılmayacaktır.
  3. Adaylar ilan edilen kadrolardan yalnızca birine başvuracaklardır. Birden fazla  başvuru yaptığı tespit edilen adayların başvuruları dikkate alınmayacaktır.
  4. Yabancı ülkelerden alınan diplomaların Üniversitelerarası Kurulca denkliğinin onaylanmış olması gerekir.
  5. Onaylı istenen belgelerin, Noterden veya Resmi Kurumlarca “Aslı Gibidir” yapılarak onaylanması gerekmektedir.
  6. İstenilen belgelerde gerçeğe aykırı beyanda bulunduğu tespit edilenlerin sınavı geçersiz sayılacak ve atamaları yapılmayacaktır. Bunların atamaları yapılmış olsa dahi iptal edilecek ve hiçbir hak talep edemeyeceklerdir.
  7. Araştırma Görevlisi kadrolarına atamalar 2547 sayılı Kanunun 50/d Maddesi uyarınca yapılacaktır.
  8. Üniversitemiz sınav takviminde zorunlu hallerde değişiklik yapma hakkını saklı tutar.
  9. Atanmaya hak kazanan Aday/Adayların tüm belgeleri onaylı olmak zorundadır.
  10. Başvuru formunda ilan numarası kesinlikle belirtilecektir. Eksik veya hatalı bildirilen ilan numaralarından ilgili kişi sorumlu olup Üniversitemiz sorumlu değildir.

Detaylı bilgi için tıklayın.

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.


*