Ödemiş Belediyesi Personel Alımı ve İş İlanları 2021

Ödemiş Belediyesi Personel Alımı

Belediyecilik faaliyetlerinin 1881’de başlandığı Ödemiş, 1923’de Cumhuriyet’in ilanı ile birlikte ilçe merkezi olarak ilan edilmiştir.

İzmir’in en büyük ilçelerinden biri olan Ödemiş’in ekonomik ve sosyal gelişimine katkı sağlayarak, vatandaşlarının iş-aş derdine son vermek, yaşam seviyelerini yükseltmek ve projeleriyle Türkiye’de örnek gösterilecek bir kent haline getirmek için çalışan

Ödemiş Belediyesi, bu çalışmalar kapsamında zaman zaman yeni personellere ihtiyaç duymaktadır. Yeni proje alanlarında ve mevcut bazı birimlerinde yine eleman açığı oluşan kurumda, personel alımı yapmak üzere çalışmalara başlanmıştır.

Ödemiş Belediyesi Personel Alımı

Ödemiş Belediyesi İşçi Alımı

Hedefini gelecek nesillere daha yaşanabilir, sorunsuz, planlı bir şehir bırakmak olarak açıklayan Ödemiş Belediyesi yetkilileri, belediyesi kadrosuna memurdan çok işçi alımı yapmayı planlamaktadır.

Kadrosuna aldığı işçileri sözleşmeli işçi ya da taşeron işçi olarak istihdam eden kurumun, yakın zamanda kadrosuna alacağı personelleri sözleşmeli işçi olarak alacağı ve bu bağlamda sosyal haklar sunacağı tahmin edilmektedir.

Ödemiş Belediyesi Memur Alımı

İzmir’in güneydoğu yönünde yer alan ilçe konumu itibariyle fazla bir kamulaşma alanına sahip değildir. Bu nedenle Ödemiş Belediyesi memur alımı sıklıkla yapılmamaktadır. Ancak vatandaşların nikâh, tapu ve finansal işlemleri gibi gereksinimlerini giderebilmek adına temel kamu kurumlarında hizmet verilmektedir. Buna bağlı olarak da söz konusu kamu kurumlarına yönelik Ödemiş Belediyesi memur alımları yapmaktadır.

Belediye bünyesinde çalıştırılmak üzere genellikle tam zamanlı sözleşmeli personeller alınmaktadır. 5393 Sayılı Belediye Kanununca istihdam edilmek üzere alınacak olan memurların, çalıştırılacağı alan ve alacağı unvan kadrodaki açıklara göre belirlenmektedir. Adet olarak ilan detaylarında belirtilen kadrolara, bazen sadece sözlü sınav yapılarak bazen de ÖSYM tarafından gerçekleştirilen yazılı sınav sonucuna bakılarak personel alınmaktadır.

Ödemiş Belediyesi İş İlanları

İnsan odaklı ve tüm kesimleri kucaklayan bir yaklaşımla, Ödemiş’te yaşayanların kalkınmasını ve daha modern şartlarda yaşamasını isteyen Ödemiş Belediyesi, bu amaçla Ödemiş’i büyütmeye, güçlendirmeye ve güzelleştirmeye devam etmektedir. Amaçları doğrultusunda yatırımlarına hız kesmeden devam eden Ödemiş Belediyesi, kadrosuna alacağı personeller için resmi internet sitesi üzerinden iş ilanı yayınlayacak.

Belediyede Çalışılabilecek Pozisyonlar

  • Zabıta
  • Temizlik İşleri Görevlisi
  • Şoför
  • Güvenlik
  • Park ve Bahçe İşçisi
  • İşçi
  • Memur
  • Arşivci
  • İtfaiye eri

Ödemiş Belediyesi İş Başvurusu Nasıl Yapılır?

Kadrosuna almayı hedeflediği personellerinin, kadrolandırma şekillerini, mesai saatlerini, sosyal haklarını ve çalışma şartlarını internet sitesinden detaylı bir şekilde yayınlamayı tercih eden Ödemiş Belediyesi, bünyesinde çalışmak isteyen vatandaşların belediyenin internet sitesinden yayınlayacağı iş başvuru formunu doldurarak ön başvurularını gerçekleştirmeleri gerekmektedir.

Ödemiş Belediyesi insan kaynakları birimi tarafından başvuruların değerlendirilmesi sonucu belediyenin istediği kriterlere uygun görülen adaylar kadrolandırma yapılacak ilgili birim ve insan kaynakları birimi tarafından mülakata tabi tutulmakta ve başarılı olanlar için işe alım süreci başlatılmaktadır.

Bilgi için tıklayın.

Ödemiş İş İlanları

Geçen yılın verilerine göre Ödemiş iş ilanları ile hem kamu dairelerinde, hem de özel sektörde birçok vatandaşa iş imkânı sunulmuş. Verilere göre ilçede en çok başvuru alan ilanlara göz attığımızda ise taşımacılık alanıyla ilgili duyurular bir adım öne çıkıyor. Tüm bunlara bağlı olarak güncel Ödemiş iş ilanları, ilçe halkı ve çevre beldelerde oturan vatandaşlarımız için fırsatlar yaratmaya devam ediyor.

Ek olarak KariyerYenibiriş ve SecretCV sitelerinden de ödemiş iş ilanlarına bakabilirsiniz.

1 yorum

Bir yanıt bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.


*