Koza Gıda Personel Alımı ve İş İlanları 2022

Koza Gıda Personel Alımı Yapacak

Koza Gıda’da çalışmak isteyen adaylara müjde. Koza Gıda bünyesine dahil olup firmaya iş başvurusu yapmak isteyenler aşağıdan gerekli bilgileri inceleyebilir ve Koza Gıda personel alımı ilanlarından dilediğine başvuru yapabilir. Aynı zamanda firmanın açık pozisyonlarını da takip edebilirsiniz.

Koza Gıda Personel Alımı ve İş İlanları

Firma Hakkında

Koza Gıda olarak, 1994‘ten beri, ithal gıda konusunda Türkiye’nin lider markasıyız. Kurulduğumuz günden beri profesyoneller için, profesyonelce çalışmayı ilke edinmiş bir marka olmanın yanı sıra, amacımız her gün sektörü yeniden tanımlamak. Çünkü biliyoruz ki, kendini geliştirmeden zirvede kalmak zordur.

Bu sebeple biz, Koza Gıda olarak, günümüz mutfak eğilimlerini sizler için takip etmeye, dünya lezzetlerini mutfağınıza getirmeye ve hizmet kalitemizi arttırmak için personelimize, teknolojik altyapımıza ve kurumsal kimliğimize yatırım yapmaya devam ediyoruz.

Koza Gıda İş İlanları

Koza Gıda iş başvurusu yapabilmek için aşağıdaki uygun pozisyonlardan dilediğinizi seçebilir firmaya iş başvurusu yapabilirsiniz. Aynı zamanda aşağıdan başvuracağınız pozisyonun gerekliliklerini öğrenebilir ve iş tanımı hakkında da detaylı bilgi bulabilirsiniz.

Saha Satış Yöneticisi / Yönetmeni
Son Başvuru Tarihi
21 Mayıs 2022
Başvuru Linki
Tıkla
Lokasyon
Muğla(Bodrum…

GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI

*Fethiye, Dalaman, Marmaris ilçelerinde Toplu Tüketim noktalarında görevlendirilmek üzere, Fethiye ve çevresinde ikamet eden veya edebilecek saha satış yöneticisi aranmaktadır.

. Sektörü ve rakipleri analiz edebilen, tahsilat bilincine sahip;
·Dünya mutfakları konusunda vizyonu olan, yeniliklere açık;
·Üniversite mezunu;
·Araştırmacı, öngörülü, iletişimi kuvvetli;
·Problem çözme yeteneğine sahip ve ekip yönetiminde etkin;
. B sınıfı sürücüehliyetine sahip, aktif araba kullanabilen;
·MS Office programlarını kullanabilen;
·Erkek adaylar için askerlik hizmetini tamamlamış.

İŞ TANIMI

Güney Ege bölgesindeki bayilerimiz ve müşterilerimiz ile ilişkilerimizi yönetecek, belirli bir rut dahilinde ziyaret edecek, yeni bayilikler organize edebilecek, satış arttırıcı projeler üretip sunabilecek, bölgesinde mevcut müşteri portföyünü geliştirebilecek, raporlama yeteneği kuvvetli, vizyonu olan, sorumluluk sahibi, yönetici olarak kariyerine devam edebilecek vasıflara sahip “Güney Ege Satış Şefi” unvanı ile çalışacak bayi ve bölge satış yöneticisi alınacaktır.

Finansal Kontrolör
Son Başvuru Tarihi
10 Haziran 2022
Başvuru Linki
Tıkla
Lokasyon
İstanbul(Avr.)

QUALIFICATIONS AND JOB DESCRIPTION

Financial ControllerWe are looking for a  “Financial Controller“ to join us at our headquarter Seyrantepe/ İstanbul

  • University degree in Business Administration, Finance, Economics, Management or Engineering of related fields,
  • Advanced command of verbal and written English,
  • Good knowledge of MS Office applications
  • Strong reporting and analyzing skills,
  • Strong communication and interpersonel skills,
  • Hardworking and team player,
  • Ability to learn quickly and get things-done attitude,
  • No military obligation for male candidates,
  • +5 years controlling experience,

İŞ TANIMIJOB DESCRIPTIONReporting to the CFO and will be responsible for; Preparing Month end reporting financial statements in accordance with IFRS standards.Preparation of the Business Plan, Budget and Forecast studies of the Company.Monitor and report budget/actual variances and take corrective actions with a close relation to related departmentsPreparing and monitoring Month end KPIs,Preparing management presentations,Reviews monthly closing process and randomly audits work flow to assure that accounting transactions are performed properly.Interaction with External/Internal auditors, audit’s follow up,Fulfillment of other various reporting and controlling requirements

Demo Ustası
Son Başvuru Tarihi
04 Haziran 2022
Başvuru Linki
Tıkla
Lokasyon
İstanbul(Avr…

QUALIFICATIONS AND JOB DESCRIPTION

DEMO CHEF ASSISTANT

Full Job Description

The assistant demo chef will support the demo chef in organizing all kinds of culinary activities and will organize demos himself. The assistant demo chef must be interested in the culinary arts and enthusiastically explain, teach, taste and experience our products to customers. In addition, identifying customer needs, organizing a suitable demo program for them, promoting the right products and performing an effective demo are among the most important tasks. Category-based demos such as Tex-Meks, Far Eastern, European cuisine, etc.. are also a desired feature for both customers and sales team.

Culinary Demo-Demonstrates cooking procedures for our products by following instructions on the label/package and preparing sample applications according to recipes created by the Demo ChefSales and Customer Support-Answers customer’s questions about cooking procedure and cooking applications for our products.Product Presentation-Presents products, product attributes, proper procedures in a formal and instructional way verballyTravel Planning and Scheduling-Plan demo timelines and travel schedules. Book own flights to and from demo locations and coordinate all info with the team.Logistics and Planning-Ensure that the facility has appropriate tools and equipment. Create a shopping list and procure materials for the demo.

Menu Development:Able to adapt our products into creative menu applications and penetrate in their menu.

Education/Skills:

  • Degree in Culinary Arts / Gastronomy / Chef Schools
  • 1-3 years of experience as a Culinary Chef
  • Advance in English speaking and writing
  • Excellent communication and organizational skills
  • Strong knowledge of proper food handling practices and food safety/sanitation standards that are compliant with local, state, and federal regulations.
  • Attention to details
  • Solid understanding of ingredient functionality
  • Import product knowledge is a plus
Kategori Sorumlusu
Son Başvuru Tarihi
04 Haziran 2022
Başvuru Linki
Tıkla
Lokasyon
İstanbul(Avr…

QUALIFICATIONS AND JOB DESCRIPTION

Purchasing / Category Executive

Qualifications:

· Bachelor’s degree in related fields

· Minimum 3 years of experience in purchasing / category management

· Interest in Gastronomy and to be food lover is a plus

· Fluency in written and spoken English

· Proven record of successful vendor relations and product assessment

· Excellent communication (verbal and written) and collaboration skills

· Amazing negotiation skills, so that you can build powerful relationships with our partners

· Superior analytical skills: Demonstrated ability to identify and solve ambiguous problems.

· Ability to think strategically with excellent attention to detail

· Experience defining and delivering innovative ideas to drive long term results

· Ability to think and react in a high-energy, fast-paced environment

· Proven experience leading cross-functional projects

Job Description:

· Determine the appropriate product assortment based on the category strategies. Authorize new items entering the market and discontinue lines based on potential contribution to the category.

· Follow stock levels against sales trends and place new orders to keep the inventory in optimum levels.

· Identify and manage commercial, contractual, operational, financial, reputational and supply chain risks to minimize undesirable impacts on category objectives while encouraging opportunity and innovation

· Develop and foster partnerships with our current vendors to deliver and improve on all the objectives of the category, also seek out and develop new vendor partners and product sources.

· Partner with the sales personnel to develop and implement merchandising and sales plans. Visit customers and suppliers, as needed, to understand their needs and trends.

· Plan and develop marketing & merchandising plans for the category to maximize the potential sales and profits. Assess current inventory, market conditions, availability, and promotional impact to forecast order quantities and make recommendations.

· Analyze volume, sales & margin in the category to determine the correct product assortment, base pricing and promotional pricing.

· Manage and support the purchasing / category business and cross-functional working groups to achieve a high-level of performance, integration and consistency in procurement across the category.

Satış Danışmanı
Son Başvuru Tarihi
17 Mayıs 2022
Başvuru Linki
Tıkla
Lokasyon
İzmir(Bergama)

GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI

Beyazeşya ve Elektronik, Mobilya Mağazacılık deneyimi olan

Manisa, Turgutlu, Bergama, Dikili, Aliağa ve Ayvalıkda ikamet eden,

  • En az Lise mezunu
  • Tercihen satış konusunda deneyimli ya da saha satış alanında kariyer hedefi bulunan
  • İkna ve iletişim kabiliyetine güvenen
  • Sahada çalışmayı seven
  • İnsan ilişkilerinde başarılı
  • Dinamik, motivasyonu yüksek ve güler yüzlü
  • Takım çalışmasına yatkın
  • Sattıkça daha çok kazandıran etkili prim sistemiyle gelirini yükseltmeyi hedefleyen
  • Esnek çalışma saatlerine uyum sağlayabilecek
Mağaza Yönetici Adayı
Son Başvuru Tarihi
17 Mayıs 2022
Başvuru Linki
Tıkla
Lokasyon
İzmir

GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI

Beyazeşya ve Elektronik ve Mobilya Mağazacılık Yönetiminde deneyimli

Manisa, Turgutlu, Bergama, Dikili, Aliağa ve Ayvalıkda ikamet eden

  • Pozisyonunda en az 5 yıl tecrübeli,
  • Organizasyon ve planlama yeteneği gelişmiş,
  • Esnek çalışma saatlerine ayak uydurabilen,
  • Analitik düşünceye sahip,
  • Ekip çalışmasına yatkın,
  • MS Office uygulamalarına hakim,
  • Müşteri ilişkileri kuvvetli,
  • Müzakere ve problem çözme yeteneğine hakim,
  • Seyahat engeli bulunmayan,
  • Liderlik ve yönetim becerileri kuvvetli,

Tahsilat Sorumlusu: Tahsilatların gecikmeye uğramaması için günlük olarak müşterilerle telefon aracılığı ile iletişim kurmak. İletişime geçilen müşteriler ile ödeme bilgilerini değerlendirmek ve ödeme takvimi oluşturulmasını sağlamak, akabinde ödeme takviminin takibini sağlamak, gerektiğinde tahsilatı yapmak. Sorunlu alacaklar konusunda müşteriye ihtar verilmesi, vade farkı hesaplanması gibi gerekli aksiyonların alınmasını sağlamak. Tahsilatlar hakkında edinilen günlük bilgilerin raporlara dönüştürülmesini sağlamak ve bu raporları sunmak.

Yönetici Asistanı: Yöneticinin takip edilmesini istediği tüm işlerin takibini yapmak, Operasyonel çalışmaları yürütmek ve raporlamaları yapmak, İlgili bölümlerle koordineli olarak çalışmak ve iletişimi sağlamak, Yöneticisinin telefon, mail ve randevu trafiğini yönetmek, Tüm toplantı, görüşme ve iş gezilerini mevcut plan dahilinde düzenlemek, ilgili kişileri bilgilendirmek ve organizasyonu sağlamak.

Koza Gıda İş Başvurusu Formu

Koza Gıda iş başvurusu yapmak için firmanın web sayfasındaki insan kaynakları/kariyer/başvuru bölümünden faydalanabilirsiniz. Ayrıca önceden hazırlamış olduğunuz cv ile direk firmaya giderek yüz yüze iş başvurusu da yapabilirsiniz.

Resmi sitesinde başvuru imkânı vermeyen firmalar da bulunmaktadır. Bu firmalar genellikle diğer kariyer sitelerinden iş başvurularını almaktadır. Aşağıda Koza Gıda iş başvuru seçenekleri bulunuyor. Dilediğinizi kullanarak firmaya iş başvurusu yapabilirsiniz.

İş başvuru formu için tıklayın.

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.


*