AXA Sigorta Personel Alımı 2017

Axa Sigorta Personel Alımı

Axa Sigorta, Fransa merkezli AXA şirketler grubunun bir bileşeni olarak ülkemizde hizmet vermektedir. Türkiye’de alanında en sağlam sigorta şirketlerinden birisi olarak bilinen Axa Sigorta personel alımı gerçekleştirerek bünyesine yeni elemanlar dâhil etmektedir. Axa Sigorta eleman alımı yaparken, personellerin özellikle de sigortacılık sektöründe eğitim almış ve tercihen deneyimli olmalarına önem vermektedir.

Şirket bünyesindeki alımlar; yönetici pozisyonunda, genel düzeyde ve stajyer olmak üzere 3 farklı iş kolunda gerçekleştirilmektedir. Adayların ilanları düzenli olarak takip etmeleri ve başvuru şartlarını karşılamaları durumunda müracaatlarını gerçekleştirmeleri gerekmektedir.

Axa Sigorta Personel Alımı

Axa Sigorta Çalışma Şartları

Axa Sigorta çalışma şartları, adayların alındığı kadroya göre değişkenlik gösterebilmektedir. Genel olarak ise günlük 8 saat belirlenen mesai saatleri ve işe alım sürecinde ortalama 19 saat eğitim süresi mevcuttur. personellerin haftalık ve yıllık izinleri bulunmakta, Performans Değerlendirme Sistemi ile gelişim ihtiyaçları belirlenmekte ve gelişim alanlarının iyileştirilmesine yönelik çalışmalar yapılmaktadır.

Şirketin aynı il içerisinde gerekli personel çoğunluğunu henüz sağlanamadığı için Axa Sigorta engelli alımı yapılmamaktadır. Bu nedenle engelli adayların, sahip oldukları niteliklere uygun Allianz SE, Aviva ve Assicurazioni Generali S.P.A. gibi şirketlerin ilanlarını takip etmelerini öneriyoruz.

Axa Sigorta İş İlanları

Axa Sigorta işçi alımı İnsan Kaynakları birimi tarafından gerçekleştirilmektedir. Aranılan genel nitelikler;

  • İkna kabiliyeti yüksek,
  • İletişim becerilerine sahip,
  • Tercihen sigortacılık sektöründe deneyimli,
  • Tercihen yada zorunlu olarak ilgili yüksek öğretim kurumlarının sigortacılık, ticaret, işletme, iktisat yada bankacılık gibi ilgili bölümlerinden birisinden mezun olmak.

Her pozisyon için alım şartları ve dolayısıyla da aranılan kriterler farklılık gösterebilmektedir. Bu anlamda adayların istenilen kriterleri incelemeleri gerekmektedir.

Axa Sigorta iş ilanları hem şirket bünyesinde çalışacak personellere yönelik, hem de saha ya da şirketin web sitesi uygulamalarında ihtiyaç duyulan personellere yönelik olmaktadır. Dolayısıyla kimi zaman adaylar, yukarıda sıralandırdığımız başvuru koşullarının hiç birisini taşımasa bile ileri derece programlamaya hâkim olduğu için de firma bünyesinde kabul edilebilmektedir.

  • Sağlık Anlaşmalı kurumlar uzmanı
  • Grup sağlık fiyatlama uzmanı
  • Hasar lojistik uzmanı
  • System Engineer

Axa Sigorta İş Başvurusu Nasıl Yapılır?

Axa Sigorta başvuru yöntemleri olarak, sadece online başvurular olduğu için adayların, internet erişimine sahip bir bilgisayar ya da akıllı telefon vasıtasıyla başvurularını bildirmeleri gerekmektedir.

Firmanın resmi web sitesi üzerindeki, “İnsan Kaynakları” sayfası hem boş pozisyonları görüntüleyebileceğiniz, hem de ilgili pozisyonlar için Axa Sigorta iş başvuru formu doldurabileceğiniz sayfadır. Bu sayfanın dışında, öz geçmişinizi hazırlayarak doğrudan [email protected] mail adresine de gönderebilir ve böylelikle şirketin veri tabanında değerlendirilmek üzere yer alabilirsiniz.

Leave a Reply