Güngören Belediyesi Personel Alımı ve İş İlanları 2021


Güngören Belediyesi Personel Alımı

Güngören Belediyesi Personel Alımı

Yüz ölçümü bakımından İstanbul’un en küçük ilçesi olan Güngören, 3 Haziran 1992’de ilçe statüsüne alınmıştır.

Hizmet ve insan odaklı bir yaklaşımla vatandaşların yaşam kalitesini ve kentlilik bilincini artırarak sürdürülebilir hizmetler sunmak isteyen Güngören Belediyesi, bu amaç doğrultusunda yatırım faaliyetlerini yürütmektedir.

Hayata geçirdiği faaliyetler sebebiyle kadrosunda daha çok elemana ihtiyaç duyan kurum, faaliyet alanları ve ihtiyaç duyduğu mevcut birimlerinde istihdam etmek üzere personel alımı yapacak.

Güngören Belediyesi Personel Alımı

Güngören Belediyesi İşçi Alımı

Güngören Belediyesi, son dönemlerde bünyesinde çalıştırmak üzere aldığı bütün işçileri diğer bir çok belediye gibi sözleşmeli işçi olarak kadrosuna almaktadır. Belediye, bünyesinde gerek memur gerekse işçi olarak çalışan bütün personellere aynı mesai saatini uygulamakta ve maaş düzenlemesini de çalışanların niteliklerine göre adaletli bir şekilde yapmaktadır.

Mesai saati dışında çalışan personellerinin ücretleri eşit ve hızlı bir şekilde ödeyen kurum, ayrıca çalışanlarına ve onların ailelerine sağlık, eğitim hizmetleri gibi birçok sosyal haklar da sağlamaktadır.

Güngören Belediyesi Memur Alımı

Memur kadrolarına talep oldukça fazla olmaktadır. Belediye bünyesinde memur olmak isteyen vatandaşların ise bazı şartları karşılıyor olmaları önemlidir. Bu şartlar, tercih edilecek kadroya göre değişkenlik göstermektedir. Güngören Belediyesi memur alımı belediyenin resmi web sitesi üzerinden takip edilebileceği gibi web sitemiz üzerinden de güncel bir şekilde takip edebilirsiniz.

Belediye bünyesinde memurluğun bu denli fazla talep edilmesinde temel etken ise vatandaşların daha çok garanti gelir sağlayabilecekleri iş modellerine yönelmeleridir. Fakat bu aşamada memurluk kadrolarının da sözleşmeli ya da kısa dönem olarak açılabildiğini de belirtmeliyiz.

Dolayısıyla adayların Güngören Belediyesi memur alımı başvurusu aşamasında ilgili alım sürecini yakından takip etmesi ve ilan detaylarını dikkate alması gerekmektedir.

Güngören Belediyesi İş İlanları

“Her alanda dönüşümü tamamlamış, yaşam standartları ve sürekli gelişen yönüyle tercih edilen bir kent olmak” vizyonunu kendilerine ilke edindiklerini belirten Güngören Belediyesi yetkilileri, kadrolarına alacakları yeni personeller için kurumun resmi internet sitesi üzerinden iş ilanı yayınlanacağını belirttiler.

Personel alımları hususunda bütün detayları paylaşacak olan belediye yetkilileri, kurumda çalışmak üzere başvuru yapacak olan adaylarda bu detayları dikkatle incelemelerini istemektedir.

Belediyede Çalışılabilecek Pozisyonlar

  • Zabıta
  • Temizlik İşleri Görevlisi
  • Şoför
  • Güvenlik
  • Park ve Bahçe İşçisi
  • İşçi
  • Memur
  • Arşivci
  • İtfaiye eri

Güngören Belediyesi İş Başvurusu Nasıl Yapılır?

Personel alım aşamasının sözleşmeli işçi kısmında İşkur ile ortak hareket eden Güngören Belediyesi’nin bünyesinde işçi olarak çalışmak isteyenlerin belediyenin resmi internet sitesinden yapacağı duyuruları dikkatle takip etmeleri gerekmektedir. Memur olarak açılacak kadrolarda ise KPSS sınavı dikkate alınacaktır.

Personel alım koşullarını genellikle internet sitesi üzerinden detaylı bir şekilde açıklayan Güngören Belediyesi insan kaynakları birimi, belediyenin aradığı şartlara uygun olan adayların internet sitesi üzerinden yayınlanacak olan iş başvuru formunu doldurmaları ya da kendilerine en yakın İşkur bürolarına giderek ön başvurularını yapmaları ve mülakata girmeyi hak kazanmaları gerekmektedir.

Bilgi için tıklayın.

Güncel Güngören iş ilanları;

  • Satış Temsilcisi
  • Şoför
  • Satınalma Elemanı
  • Vasıfsız Eleman
  • Depo Personeli
  • Kamyon Şoförü

Ek olarak KariyerYenibiriş ve SecretCV sitelerinden de güngören iş ilanlarına bakabilirsiniz.

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.


*