TeleDiyalog Personel Alımı ve İş İlanları 2022

telediyalog-personel-alimi

TeleDiyalog personel alımı yapacak!

TeleDiyalog iş başvurusu yaparak sizde TeleDiyalog’ın gücünden güç alabilirsiniz. TeleDiyalog personel alımı haberlerinin yanı sıra bazı ilan sitelerinde yer alan TeleDiyalog eleman alımı ilanlarını sizler için burada paylaşmaya devam edeceğiz. TeleDiyalog insan kaynakları departmanının yaptığı açıklama şu şekilde:

HAKKIMIZDA

Telediyalog Çağrı Merkezi, 2004 yılında Almanya’nın Bremen şehrinde kurulmuştur. Ana merkezi Almanya` da olmak üzere Türkiye’de İstanbul, İzmir, Malatya, Balıkesir, Hatay lokasyonlarında yerli ve yabancı şirketlere farklı dillerde (Almanca, Türkçe, Rusca, ingilizce) hizmet vermektedir.

Telediyalog Çağrı Merkezi Hizmetleri 10 yıllık deneyimi ve her ay binlerce müşteri işlemi gerçekleştiren kendini kanıtlamış altyapısı ile 7 / 24 Çağrı alabilen, son teknoloji ile müşterilerine Insourcing ve Outsourcing hizmetleri sunmakta olan uluslararası bir şirkettir.

Atılımcı pazarlama ve kaliteye tamamen adanmışlığı sayesinde Telediyalog, Türkiye’deki en hızlı büyüyen çağrı merkezi konumuna yerleşmiştir. Geniş bir yelpazede sunduğu hizmetlerle Telediyalog, sektördeki en çeşitli müşteri gruplarına destek sunar. Hizmetler arasında çok dilli inbound/outbound tele pazarlama, üçüncü taraf doğrulaması, doğrudan yanıtla sipariş alma, katalog satışları, seminer rezervasyonları ve randevu ayarlama, veritabanı yönetimi, doğrudan posta, telesekreter ve ihtiyaca uygun müşteri hizmeti operasyonları yer almaktadır.

Sektörünün liderlerinden biri olan Telediyalog, 2007 yılından bu yana iş dünyasına çağrı merkezi ve iletişim alanlarında hizmet veriyor. Şirketlerin son müşterileri ve ilişki kurdukları bütün noktalarla iletişimlerinde yeni stratejiler üreten Telediyalog operasyonel tecrübesi ile güvenilir bir çözüm ortağı olmayı başarmış ve bu hedef doğrultusunda çalışmalarını sürdüren bir kuruluştur. Değişimi yönetebilen ve hizmetlerinde farklılık yaratan yetkin insan kaynağı ve yüksek bilgi birikimi ile Telediyalog, çağrı merkezi ve temel müşteri hizmetlerinin yanı sıra Tele-Satış, Saha Müşteri Yönetimi, Back Office, Yardım Hattı, Ürün Tanıtım Pazarlama, Anket çalışma ve İnternet tabanlı işlemlerde de müşterilerine alternatif çözümler sunmaktadır.

Yurtdışına Hizmet veren önemli Şirketlerden olan Telediyalog kalite ve öncü çalışmaları ile Yurtdışındaki Know How’ı ülkemizde sunmaktadır.

Telediyalog, 2007 yılında aldığı sektörel açılım kararı dahilinde, Türkiye’ de E-Ticaret sektöründe de tecrübe ve kaynaklarını yeni iş imkanları yaratmak ve ulusal değerler üretmek için faaliyete başlamıştır.

MİSYONUMUZ

Firmalara Dış kaynak kullanımı kapsamında, kaliteli, karlı ve yüksek katma değerli Çağrı Merkezi ve müşteri ilişkileri alanında mükemmel hizmet sunarak, üstün teknoloji, uzman iş gücü ve etkin süreç yönetimiyle, optimum maliyetli çağrı merkezi çözümleri ve rekabet üstünlüğü kazanmalarını sağlamak.

VİZYONUMUZ

Ayrıcalıklı, kalite odaklı hizmetler sunarak, sektörde çalışanlar ve kurumsal müşteriler tarafından en çok tercih edilen, uluslararası platformda lider firma olmaktır.

DEĞERLERİMİZ

  • Mükemmelliği hedeflemek
  • Müşteri başarısına odaklanmak
  • Değer yaratmak
  • Güvenilirliğimizi korumak

KALİTE POLİTİKAMIZ

  • Müşteri ayırımı yapmaksızın, hizmet kalitemizi sürekli korumak ve müşteri memnuniyetini üst düzeye taşımak
  • Müşterilerimizin ihtiyaç ve beklentilerini en iyi biçimde karşılamak için süreçleri iyileştirmek ve yeni değerler yaratmak
  • Müşterilerimize ait know-how ve bilgilerin gizliliğini korumak

Açık Pozisyonlar:


Pozisyon
Şehir/Ülke Firma Adı
İnsan Kaynakları Elemanı Balıkesir TeleDiyalog İletişim ve Reklam Hizmetleri Tic. Ltd
Yönetici Asistanı İstanbul(Asya) TeleDiyalog İletişim ve Reklam Hizmetleri Tic. Ltd
Yönetici Asistanı İzmir TeleDiyalog İletişim ve Reklam Hizmetleri Tic. Ltd

Başvuru için tıklayınız.

 

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.


*