İzmir’in Bergama ilçesinde tam teşekküllü bir sağlık kurumu olan İzmir Bergama Devlet Hastanesi, 1955 yılına kadar dayanan bir geçmişe sahiptir. İlk dönemlerinde Belediye Hastanesinde sağlık hizmetleri verilmiş olup, 1955 senesinde 20 yataklı olan yeni hastanesine geçmiştir
Zamanla genişleyen kurum, gereksinimlerinin artmasının sonucunda 2008 yılının Mayıs ayında 30.672 metrekare açık, 15.750 metrekare kapalı alana sahip binasına taşınmıştır. Bundan sonra 2012 yılında 4 katlı ek poliklinik binası, 220’de 5 katlı ek poliklinik ve servis binası inşa ettirilmiştir.
İzmir Bergama Devlet Hastanesi İş İlanları
İzmir Bergama Devlet Hastanesi kadrolarında alanında profesyonel olarak hizmet veren çok sayıda personel vardır. Bununla birlikte kurum sürekli geliştiği için açık pozisyonlar meydana gelmektedir. Kurum bu nedenle yılın farklı dönemlerinde medikal, destek ve idari kadrolara yönelik ilanlar verilmektedir.
Bir devlet hastanesi olması sebebiyle, iş için başvurmak isteyen adayların açık ilanları düzenli aralıklarla kontrol etmesi şarttır. Son başvuru yapılabilecek gün kaçırılırsa, sonraki ilanlara kadar işlem yapılamayabilir.
İlanların kontrol edilmesi için tercih edilebilecek çok sayıda kaynak vardır. Bunlardan bazıları Resmi Gazete, ilan.gov.tr, İŞKUR gibidir. Bunlara ek olarak adaylar hastanenin kendi sitesini de gözden geçirebilir.
İzmir Bergama Devlet Hastanesi Personel Alımı
İzmir Bergama Devlet Hastanesi bünyesinde alım yapılabilecek çok sayıda pozisyon bulunmaktadır. Adaylar ilanları gördüğünde hemen başvurmak yerine, genel ve özel nitelikleri karşılayıp karşılamadıklarına bakmalıdır.
Zira başvuru yapsanız da uyumlu değilseniz olumlu yanıt almanız çok zordur. Buna benzer olarak devlet hastanelerinde Kamu Personeli Seçme Sınavı gerektiren, bakıcı, sözleşmeli memur ya da hizmetli gibi bir takım pozisyonlar vardır.
Bu sebeple bir önlem olarak adayların sınava girmesi, başvuru için yeterli gelecek puanı alması tavsiye edilir. Müracaat işlemlerinin nasıl yapılacağı, ilanda ayrıntılı şekilde verilmektedir.
İlk yorum yapan olun