Akbank Personel Alımı 2014

akbank

Akbank personel alımı yapacak!

Akbank iş başvurusu yaparak sizde Akbank’ın gücünden güç alabilirsiniz. Akbank personel alımı haberlerinin yanı sıra bazı ilan sitelerinde yer alan Akbank eleman alımı ilanlarını sizler için burada paylaşmaya devam edeceğiz. Akbank insan kaynakları departmanının yaptığı açıklama şu şekilde:

Akbank, sadece bulunduğu sektörde değil, ülkemizdeki tüm sektörlerde her yönüyle örnek gösterilen bir kurumdur.

Güçlü sermaye yapımız, istikrarlı ve etkin yönetimimiz, disiplinli, çalışkan ve Bankamıza bağlı personelimiz, yasa ve kurallara bağlılığımız, müşterilerimize verdiğimiz kaliteli hizmet, bizi örnek bir kurum yapan, Akbank yapan özelliklerimizdir.

Akbank’lı olmak demek; 
Penceresi dünyaya açık olan, her dönemde Türkiye’ye ve dünyaya güven veren, en iyi teknolojilere, en iyi hizmetlere, en çağdaş ürünlere yatırım yapan bir bankada çalışmak demektir.

Akbank olarak amacımız; 
Personelimizin yetenekleri ve becerileri ölçüsünde gelişmesine katkıda bulunacak kaynakları sunmak; fikirlerini paylaşabileceği iletişimi sağlamak; mükemmellik, yaratıcılık ve kaliteyi destekleyen ortamı yaratmaktır.

Akbank’ın çalışkan, yaratıcı, dinamik, inisiyatif sahibi, yasalara uyan, dürüst çalışanları arasına katılın, Akbank’lı olmanın ayrıcalıklarını yaşayın. Ülke ekonomisi için önemli bir bankada görev yapmanın sorumluluğunu taşıyarak, Akbank’ın her başarısının arkasında yerinizi alın.

Akbank’ta Eğitim

Akbank’ta eğitim sistemi, insan kaynakları politikaları içerisinde stratejik bir öneme sahiptir. Akbank, sahip olduğu eğitim sistemi ile çalışanlarının gelişimini desteklemeyi, motivasyon ve iş tatmini yaratmayı hedeflemektedir.

Akbank yalnızca bir kurum değil, aynı zamanda öğrenen bir organizasyon olarak çalışanlarını sürekli geliştiren bir okuldur. Bankacılık sektöründeki liderliğini sürdürmenin sürekli gelişme ve öğrenme ile mümkün olduğunun bilincindedir.


Akbank Çalışanlarına Kariyerlerinin Farklı Aşamalarında Verilen Eğitimler:

  • İşe Başlama Eğitimleri: Göreve yeni başlayan Akbank çalışanlarının pozisyonlarına uygun olarak aldıkları eğitimlerdir. (Oryantasyon, Temel Eğitim, Yönetici Adayı, Müfettiş Yardımcısı eğitimleri)
  • Kariyer Eğitimleri: Kariyer basamaklarında ilerleyen Akbank çalışanlarının, teknik bilgi, beceri ve kişisel gelişimlerini sağlayacak eğitim programlarıdır.
  • Yönetici Geliştirme Eğitimleri: Akbank’ın orta ve üst düzey yönetici kadrosuna verilen bu eğitimler, yöneticilerimizin yönetim beceri ve yetkinliklerini geliştirmeye yönelik olarak tasarlanan özel programlardan oluşmaktadır. Bu programlar Sabancı Üniversitesi’yle, uluslarası alanda tanınmış kurum ve eğitmenlerle işbirliği içerisinde hazırlanır.
  • Kişisel Gelişim Eğitimleri: Çalışanlarımızın farklı yetkinliklerini geliştirmek amacıyla tasarlanan eğitimlerdir.
  • Uluslararası Eğitim ve Konferanslar: Akbank çalışanlarının sektöre yönelik gelişimleri yakından takip edebilmesi amacıyla, yurtdışındaki konferanslara ve eğitimlere katılımının sağlandığı eğitimlerdir.
  • E- Öğrenme: Akbank çalışanlarının kariyer ve kişisel gelişimlerini desteklemek amacıyla çalışma ortamlarından uzaklaşmadan kolayca takip edebilecekleri e-eğitimler tasarlanmaktadır.
  • Gelişim Programları: Akbank çalışanlarının göreve gelebilecekleri pozisyonlara hazırlanmaları veya bulundukları görevde teknik bilgilerini geliştirmeleri amacıyla tasarlanmış programlardır.
  • Diğer: Yabancı dil ve bilgisayar kursları ve Bankalar Birliği eğitimleri, Akbank tarafından sağlanan diğer eğitimlerdir.

Akbank’ta Olanaklar

  •  Ücretin yanı sıra, aylık brüt ücret tutarı üzerinden yılda 4 kez ikramiye verilir.
  • Akbank çalışanları görevlerine göre, kasa tazminatı, İngilizce seviyelerine göre yabancı dil tazminatı gibi tazminatlardan da yararlanır.

Ücret Dışı Olanaklar

Yabancı Dil Tazminatı

İngilizce bildiğini kanıtlayan her Akbank’lıya İngilizce bilgi düzeyine göre dil tazminatı ödenir.

İnsan Kaynakları Uygulama Esasları’nda belirtilen, yabancı dilde eğitim veren üniversite ya da yabancı liselerden mezun olanlar, bu tazminatı herhangi bir sınava girmeden almaya hak kazanır.

Bu tazminatı almak ya da mevcut yabancı dil tazminat derecesini yükseltmek isteyen her Akbank’lının TOEFL, IELTS veya TOEIC sınavından belirli bir taban puanı alması ve Bankamızda yılın çeşitli dönemlerinde düzenlenen sözlü sınavlarda başarılı olması gerekir.


Primler
Yıl içerisinde belli hedeflere ulaşıldığında performans primi ile jestiyon, belli kıdeme ulaşıldığında ise kıdem teşvik primi gibi prim ödeneklerine hak kazanılır.


Ödüller
Akbank çalışanları, gösterdikleri performans ve yaratıcı katkılarından dolayı teşekkür mektubu, takdirname ya da parasal ödüller ile ödüllendirilirler.


Sosyal Yardımlar
Akbank çalışanları; ölüm yardımı, doğal afet yardımı, maluliyet yardımı, ölüm ve yaralanma tazminatı, aile yolculuk yevmiyesi, göç tazminatı, seyahat harcırahları gibi sosyal haklara sahiptir.


Lojmanlar
Lojmanlarımızın bulunduğu yerlerde görev yapan Akbank çalışanları, ihtiyaçlarına göre müfettiş lojmanı olanağından yararlanabilirler.


Servis Olanağı
Genel Müdürlük binamıza İstanbul’un çeşitli semtlerinden hareket eden servislerimiz bulunmaktadır.


Sağlık Hizmeti Olanağı
Sadece Akbank çalışanlarına değil, bakmakla yükümlü oldukları aile fertlerine de, Akbank T.A.Ş. Mensupları Tekaüt Sandığı Vakfı tarafından sağlık hizmeti verilir.

Vakıf Sağlık Merkezlerimiz, İstanbul, Ankara, İzmir ve Adana’dadır.Bunun yanı sıra, yurdumuzun birçok yöresinde de Vakfımızın anlaşmalı olduğu hastane, görüntüleme ve laboratuar merkezleri vardır.

Özellikle İstanbul’daki Sağlık Merkezimiz, çağdaş sağlık donanımlarına sahip bir poliklinik niteliğindedir.

Anlaşmalı olduğumuz kuruluşlardan, sağlık merkezlerimizden sevk alınarak yararlanılabilir.


İzin Olanağı

  • 1 yıldan 5 yıla kadar hizmet süresine sahip olanlar 18 gün
  • 5 yıldan 15 yıla kadar kıdeme sahip olanlar 24 gün
  • 15 yılın üzerinde bankamıza emek verenler 30 gün izin kullanır.

Ayrıca Akbank’ta, hastalık, evlilik, ölüm, doğum ve süt izni gibi izin hakları geçerlidir.

Asistan


Kariyer'.net'ten iş ilanlarına bakmak için tıklayın.

Genel Müdürlük birimlerimizde veya Türkiye genelindeki şubelerimizde yetiştirilmek üzere kariyeriniz için doğru adımı atın. Kariyerinize bankacılıkta dünya dilini konuşan, en iyi teknolojileri kullanan, güvenli, istikrarlı ve sağlam bir bankada; Akbank’ta başlayın.
Asistan Adaylarında Aranan Özellikler

  • 28 yaşını doldurmamış olmak.
  • Üniversitelerin istihdam edilecek iş koluyla ilgili minimum ön lisans, tercihen lisans bölümlerinden mezun olmak.
  • Bankamızın temel yetkinliklerine sahip olmak gerekmektedir.


İşe Alım Süreci

Aramıza asistan olarak katılacak adaylar öncelikle genel yetenek sınavına alınırlar. Daha sonra mülakata davet edilen adaylar, bankanın gereksinimlerine ve adayın niteliklerine göre en uygun bölüme yerleştirilirler.
Kariyer Planlama
Asistan olarak başladığınız Akbank’ta, kısa süre içinde yetkili ve geleceğin yöneticisi olabilirsiniz. Bankamızda her çalışanın kariyer yolu, en üst pozisyona dek açıktır. Önce iş başında eğitim süreci başlar. Kurs ve seminerlerle bilgi ve becerileriniz desteklenir, geliştirilir, yeni görevlere hazırlanırsınız.

Temel eğitim programını ve iş başı eğitimini tamamlayan, sınav skorları ile yönetici değerlendirmesi sonucu başarılı bulunan çalışanlarımız bir üst göreve adaydırlar. Performansınız, her yıl düzenli olarak değerlendirilir. Gösterdiğiniz başarı ile kariyerinizi kendiniz belirlersiniz.

Yönetici Adayı

Gelecek, Akbank’la gelecek!

Geniş bir dünya görüşüne, araştırmacı, dürüst ve yaratıcı bir kişiliğe sahipseniz Akbank’a gelin, kariyerinizi bankacılıkta dünya dilini konuşan, en iyi teknolojileri kullanan, güvenli, istikrarlı ve sağlam bir bankada; Akbank’ta yapın.
Yönetici Adaylarında Aranan Özellikler

  • 28 yaşını doldurmamış olmak.
  • Üniversitelerin 4 yıllık örgün eğitim veren, eleman istihdam edilecek iş koluyla ilgili bölümlerinden mezun olmak. (İlgili ilanlar dahilinde ayrıntılı bilgi verilmektedir).
  • Çok iyi derecede İngilizce bilmek.
  • Bankamızın temel yetkinliklerine sahip olmak.

Kariyer Planlama

  • Kariyerinizin ilk durağı yönetici adayı eğitim programıdır. Teknik bankacılık eğitimlerine katılır, şube uygulamalarımızı gözlemleyebilmek amacıyla şube stajı yaparsınız.
  • Bu süre içinde, krediler, mevduat ve bankacılık hizmetleri, kambiyo, ithalat ve ihracat gibi teknik konularda eğitim görür, ayrıca, üniversite öğretim görevlileri ve çeşitli eğitim şirketlerince verilen teknik gelişim seminerlerinden de yararlanırsınız.
  • Teknik ve kişisel gelişiminiz için yurtiçinde Bankalar Birliği ve çeşitli eğitim şirketlerince, yurtdışında ise çeşitli kurumlarca verilen eğitim programlarına katılabilirsiniz.
  • Şubelerimizde ve yurtdışında işbirliği içerisinde bulunduğumuz bankalarda yaratılan staj olanakları, meslektaşlarınızla bilgi alışverişinde bulunmanızı sağlar.

Mevcut Kariyer Yolunuz

  • Genel Müdür
  • Genel Müdür Yardımcısı
  • Bölüm Başkanı
  • Müdür
  • Yönetici
  • Yönetici Adayı
  • Müfettiş Yardımcısı

Müfettiş Yardımcısı

Teftiş Kurulu

Faaliyetlerimiz

Teftiş Kurulu, Akbank’a uluslararası standartlarda denetim, danışmanlık ve destek hizmeti vermek amacıyla bankanın tüm faaliyetlerinin iç ve dış mevzuata uygunluğunu denetler ve bu faaliyetlerin etkin ve verimli şekilde sürdürülüp sürdürülmediğini değerlendirir. Bu kapsamda; yurtiçi ve yurtdışı tüm şubeleri, Genel Müdürlük birimlerini ve iştirakleri periyodik olarak yerinde denetlemekte, ayrıca teknolojinin yoğun şekilde kullanımı ile de merkezden sürekli gözetim ve denetimlerini sürdürmektedir. Son dönemlerde ön plana çıkan Bilgi Teknolojileri denetimi fonksiyonu sayesinde, bu alandaki uygulamaların denetimleri de Teftiş Kurulu tarafından gerçekleştirilmektedir. Müfettişlerimiz, denetim faaliyetlerinin yanı sıra, Bankamızın hisse değerinin artırılması ve sektördeki konumunun güçlendirilmesi amacıyla, hizmet kalitesi, operasyonel verimlilik, kârlılık gibi konularda danışmanlık ve destek faaliyetleri yürütmektedir.

Teftiş Kurulu, sürekli iyileşme ve gelişme prensiplerini benimsemiş olup, uluslararası alanda bankacılık, finans, denetim konularındaki gelişmeleri takip etmektedir.

Kadromuz

Aktif teftiş kadromuz 170 civarında “Müfettiş” ve “Müfettiş Yardımcısı”ndan oluşmaktadır. Çalışanlarımızın %35’i bayan, %65’i erkek olup, yaş ortalamamız 28’dir. Her yıl açılan sınavlarda başarı gösteren adaylar arasından görüşme yoluyla seçilenler Kurul kadrosuna dahil edilir.

İşe yeni başlayan müfettiş yardımcılarının grup merkezi İstanbul olarak belirlenmektedir; ancak, olanaklar dahilinde Ankara ve İzmir gruplarına geçişe de imkân tanınmaktadır.

Maddi/Sosyal Hak ve Olanaklar

Teftiş Kurulu çalışanlarının maaşları günün ekonomik koşullarına göre yıldan yıla ayarlanır. Aylık maaşa ilaveten yılda 4 ikramiye ve bir kez de jestiyon primi ödemesi yapılır. Ayrıca, İngilizce bilenlere yabancı dil tazminatı ödenir.

Eğitim Faaliyetlerimiz

Eğitim faaliyetlerimizin temel amacı müfettişlerimiz için sürekli gelişme ve öğrenmeyi sağlamaktır.

Müfettiş Yardımcıları aramıza katıldıktan sonra, ilk olarak “İşe Uyum Eğitimi”ne katılırlar. Daha sonra, “İş Başında Eğitim” süreci başlar, bu süreçte bankacılığı her yönüyle tanıma ve deneyim kazanma imkânı bulurlar. Tüm müfettişler iş başında eğitimin yanında belirli dönemlerde kendileri için hazırlanmış mesleki ve kişisel gelişime yönelik özel eğitimlere katılırlar. Ayrıca, yeterlik almaya hak kazanan tüm müfettişlerin kariyer planlarına uygun eğitimler alması sağlanır.

Müfettişlerin kendilerini geliştirmek istedikleri konularda, yurtiçi ve yurtdışındaki seminer, kurs gibi talepleri Teftiş Kurulu tarafından değerlendirilip, ihtiyaç ve olanaklar doğrultusunda uygun görülenlere destek verilir.

Yenilikçi tavrını köklü geleneği ile birleştiren Teftiş Kurulu’nu bir “Okul” yapan niteliği, açık iletişim kanalları ve görev çeşitliliğidir.

Akbank Müfettişi’nin görev kapsamı klasik teftiş süreçleri ile sınırlı değildir. Müfettişler, bankacılığın birçok alanının yanı sıra, Sermaye Piyasaları, Kalite ve Risk Yönetimi, Bilgi Teknolojileri gibi konularda yaratıcı, bilgilendirici, geliştirme amaçlı çeşitli projelerde görev alarak bu konularda bilgilerini derinleştirir.

Performans Yönetimi

Müfettişlerin performansı; mesleki ve kişisel bilgi-becerileri geliştirmek, yenilikçi ve her konuda donanımlı yöneticiler yetiştirmek amacıyla, birlikte çalıştığı müfettişler ve Teftiş Kurulu yönetimince çok yönlü olarak değerlendirilir.

Müfettişlikte Kariyer Basamakları

Müfettişlik görevi, bankacılık mesleğine girişte en uygun basamaktır. İşe en kolay adaptasyon, bankacılığı ve bankayı genel hatlarıyla en iyi tanıma, en hızlı mesleki gelişim müfettişlik ile mümkündür.

İlk iki yılın sonunda, müfettişin kıdemine uygun olarak, bankacılık kavram ve uygulamalarını, bankacılıkla ilgili iç ve dış mevzuatı, Teftiş Kurulu çalışma, prensip, yöntem ve tekniklerini kapsayan bir sınav yapılır ve bu sınavda başarılı olan müfettiş yardımcılarına, performanslarının da olumlu olması halinde Teftiş Yetkisi verilir. Üçüncü yılın sonunda ise; Teftiş Kurulu’nca yapılan mesleki yeterlilik sınavında başarılı olanlar “Müfettiş” unvanını kazanır.

İdari Göreve Atanma

Teftiş Kurulu’nda belirli bir süre görev yapan müfettişler, yetkinlikleri, talepleri ve Bankamızın ihtiyaçları doğrultusunda, çeşitli birimlerdeki idari bir göreve Müdür veya Yönetici unvanı ile atanırlar.

Bankamızda yönetim kurulu üyeliğinden genel müdür yardımcılığına, bölüm başkanlığından şube, bölge ve departman yöneticiliğine kadar çeşitli seviyelerde, Teftiş Kurulu’ndan yetişmiş idarecilerimiz görevlerini başarıyla sürdürmektedir.

Buradan Akbank İş Başvurusu yapabilirsini.

Kariyer'.net'ten iş ilanlarına bakmak için tıklayın.
19 Yorumlar

Yorum yap

E-posta hesabınız yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir